سفر سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل به شهرستان نمین

اردبیل (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از شعبات آموزش و پرورش شهرستان نمین بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
سفر سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل به شهرستان نمین

به گزارش آموزش وپرورش نمین، کلام الله صفری، سرپرست آموزش و پرورش استان هدف از سفر به شهرستان نمین را تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از فعالیت های خستگی ناپذیر کارکنان، معلمان، دانش آموزان و اولیاء اعلام کرد و افزود: با روحیه جهادی و انقلابی در صدد استقرار نظام تعلیم و تربیت بر اساس معیارها و شاخص های اسلامی و انقلابی هستیم.

وی در دیدار با فرماندار شهرستان نمین نیز گفت: شهرستان نمین به شهرستان فرهنگی ملقب و مزین شده و لازم است با برنامه ریزی قوی و عمیق با محوریت سند تحول بنیادین از پیشگامان اجرایی زیرنظام های شش گانه ساحت های این سند باشد که البته رویکرد و همت مسئولین این شهرستان هم موید این مطلب است.

سرپرست آموزش و پرورش استان از تجهیز هنرستان ها و توزیع عادلانه امکانات در سطح استان بین نواحی و مناطق خبرداد و گفت: رعایت عدالت بر اساس محرومیت مناطق جزو اولویت های اداره کل آموزش و پرورش استان است.

طیب امینی، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان هم با تقدیر از فعالیت ارزنده، خستگی ناپذیر، مجاهدانه سرپرست آموزش و پرورش استان در کمترین زمان پس از انتصاب به این سمت، افق آموزش و پرورش شهرستان را روشن و فعالیت های صورت گرفته را قابل تمجید و رضایت بخش دانست.

انوش جعفری خانقاه ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز با تقدیر از سفر سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان، حضور وی را موجب ایجاد انگیزه و رغبت در بین کارکنان دانسته و با ارائه گزارشی کوتاه از اقدامات صورت گرفته از رونمایی مدارس پایلوت این منطقه در زمینه استقرار برنامه های سند تحول بنیادین در آینده نزدیک خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار