رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت معلمان امکان‌پذیر است

یاسوج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت معلمان عنوان کرد راه حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه کنونی و جهاد تبیین با بهره گیری از تفکرات استاد شهید مطهری بررسی شود .

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی  با بهره‌گیری از ظرفیت معلمان امکان‌پذیر است

کوروش دلشاد در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت هفته معلم که در مدرسه دخترانه صدیقه کبری شهر یاسوج برگزار شد با اشاره بر منزلت مقام معلم در جامعه، گفت: آثار شهید مطهری گنجینه‌ای از مبانی فکری اسلامی و انقلابی است و تکریم جایگاه معلم به عنوان جهادگر عرصه آموزش و تعلیم و تربیت و الگوی بارز رفتاری و گفتاری فرهنگ ساز در جامعه است.

وی گفت: معلمان باعث رشد پدیده های آینده هستند و قدردانی از آنان بهانه ای برای یادآوری و تکریم جایگاه ومقام معلم برای اقشارمختلف جامعه است و با تلاش جهادی ، نگذاشتند چراغ تعلیم و تربیت خاموش شود .

دلشاد افزود: مقام والای استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان الگوی ماندگار برای جامعه دانش‌آموزان و نسل جوان، آشنایی با آثار، اندیشه‌ها و زندگی ارزشمند استاد در ساحات مختلف،اعتقادی، فرهنگی ، دینی ، اجتماعی ، علمی و سیاسی از اهداف برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم بود .

وی از برگزاری مسابقه دلنوشته با موضوع معلمان جهادگری، تولید و انتشار نشریه و ویژه نامه ویژه هفته معلم و شهید مطهری در راستای معرفی معلمان نمونه خبر داد و یادآور شد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتب و آثار شهید مطهری و با تاکید موضوعی بر مسائل روز، مصاحبه با برخی از معلمان و انتشار در فضای مجازی از برنامه‌های دیگر است.


دانش آموزان از فضای درسی به عنوان محور اصلی آموزش بهره ببرند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ضرورت دوری از فضای مجازی را با گذشت کرونا مهم دانست و عنوان کرد: بچه‌ها به کار گروهی و تعاملات دسته جمعی نیاز دارند و یک سری کارها فقط باید از طریق معاشرت و همفکری با یکدیگر انجام شود تا آنها به رشد اجتماعی برسند و پرورش پیدا کنند اما متاسفانه وجود کرونا این بخش از زندگی دانش آموزان را مختل کرد و می‌تواند لطمه جدی به طرز تربیتی آنها در آینده وارد کند .

دلشاد افزود: در سال گذشته پیدایش ناگهانی بیماری کرونا فضای آموزشی کشور را به شدت تحت تاثیر خود قرار داد و با معایب و مزایایی در زمینه آموزشی همراه بود، از طرفی احساس نیاز به فضای جدید و مطابق با شرایط کرونایی موجب پیشرفت در زمینه آموزش مجازی شد ولی از طرفی هم دانش آموزان به علت دوری از فضای واقعی آموزش دچار ضعف‌های بسیاری از نظر درسی و روحی شدند ولی اکنون با حضوری شدن مدارس ، به بهترین نحو از ان استفاده کنند .

در پایان این مراسم از جمعی از کادر اموزشی مدرسه و دانش اموزان برجسته تجلیل شد .

خبرنگار : محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار