مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

عروجیان فرهنگی را هرگز فراموش نخواهیم کرد

بهارستان یک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسم گرامیداشت مقام معلم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرهنگیان از دست رفته کرونایی، بر فراموش نکردن آنان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
عروجیان فرهنگی را هرگز فراموش نخواهیم کرد

مراسم تقدیر و تجلیل از معلمان نمونه استانی، منطقه‌ای با حضور حسین کلهر رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران، مصطفی کلانتری مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن همایش معلم واقع در اردوگاه استانی شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های تمامی فرنگیان بهارستان یک در جهت پیشبرد اهداف آموزش‌های مجازی و حضوری اظهار کرد: ما در بهارستان یک، یک تیم هستیم و همواره از همفکری شما فرهنگیان عزیز بهارستانی در جهت پیشبرد مسائل آموزشی منطقه بهره بردیم و خوشبخانه اقدامات خوبی در سال گذشته برای مسائل آموزشی، پرورشی و تربیتی منطقه انجام شد و به عنوان بخشی از این مجموعه بزرگ، از نقش ارزنده همه دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت جامعه تقدیر می‌کنم.

در این مراسم، مصطفی کلانتری، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آموزگارانی که بر اثر ویروس منحوس کرونا، جان به جان‌آفرین تسلیم کرده‌اند، گفت: یاد و خاطره تمامی کسانی که به هرشکل و به هر نحوی در نظام آموزشی زحمت‌ می‌کشند و در این عرصه خدمت‌رسانی می‌کنند و تلاش می‌کنند که انسان‌های متفکر و سودمند برای جامعه تربیت کنند را زنده نگه می‌داریم.

در پایان کلانتری ضمن تشکر از تمامی آموزگاران دلسوز منطقه، اسامی مدیران و معلمان فداکار نمونه را اعلام کرده و به پاس احترام لوح تقدیر و هدایایی به آنها، اهدا شد.

گفتنی است این مراسم باشکوه، با اجرای موسیقی زنده و مسابقات شاد متفاوت ویژه فرهنگیان برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز : مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار