در پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت عنوان شد:

جامعه‌ای سالم و بانشاط، امید و آینده ای روشن و پویا را برای ایران اسلامی به ارمغان می آورد

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت عنوان کرد جامعه‌ای سالم و بانشاط، امید و آینده ای روشن و پویا را برای ایران اسلامی به ارمغان می آورد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جامعه‌ای سالم و بانشاط، امید و آینده ای روشن و پویا را برای ایران اسلامی به ارمغان می آورد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن پیام رضا رضایی به شرح زیر است:

"به نام خالق زیبایی ها"

تبیین سیاست‌ها، برنامه‌ها و ارائه راهبردهای نوین آگاهی بخشی به دانش آموزان در زمینه بهداشت فردی و محیطی و آموزش مهارت های زندگی در ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و جامعه‌ای سالم و بانشاط و امید و آینده ای روشن و پویا را برای ایران اسلامی به ارمغان می آورد، از این رو در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز برای ایجاد بستر مناسب افزایش سلامت جسمی و روحی دانش آموزان در تمامی دوره های تحصیلی با هدف افزایش آگاهی و اصلاح سبک زندگی و نگرش افراد نسبت به مسائل سلامت تاکید شده است.

هفته سلامت فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت و جایگاه سلامتی در تحقق توسعه پایدار و ضرورت فرهنگ سازی و آگاه سازی در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه است، اما در دو سال اخیر در روزهای سخت شیوع بیماری کرونا شاهد ایثار، ازخودگذشتگی، صبر و استقامت پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، این فرشتگان سفید پوش هستیم که با دستان پر مهر خویش مرهمی بر آلام هم وطنان بوده و هستند.

اینجانب با کمال مسرت ضمن ارج نهادن و قدردانی صمیمانه از تلاش های ارزنده و صادقانه دست اندرکاران حوزه سلامت کشور، فرا رسیدن هفته سلامت با شعار «سلامت ما، سلامت سیاره ما» را تبریک و تهنیت عرض کرده و از جدیت و اهتمام ویژه همکاران محترم حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت این اداره کل و کارشناسان و مراقبان سلامت اقصی نقاط استان پهناور کرمان تقدیر و تشکر می کنم.

از درگاه ایزد منان عمری پربار و سرشار از شکوفه های سلامتی، سعادت و توفیق روز افزون برای تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار