حل مشکلات معیشتی معلمان باید اولویت دولت باشد

استاندار زنجان از مدیر مدرسه دوره ابتدایی خود تقدیر کرد

زنجان ( پانا ) - استاندار زنجان در مراسم استانی گرامیداشت مقام معلم حل مشکلات معیشتی معلمان را در اولویت فعالیت‌های دولت دانست و گفت در صورت تصویب و ابلاغ نهایی آیین نامه رتبه‌بندی، استان زنجان باید استان پپیشرو در اجرای آن باشد .

کد مطلب: ۱۲۷۷۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکلات معیشتی معلمان باید اولویت دولت باشد

روز یکشنبه 18 اردیبهشت و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، آیین استانی بزرگداشت مقام معلم برگزار شد

استاندار زنجان در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم با اشاره به جایگاه مهم و حساس معلمان، اظهار کرد: معلمان این قدرت را دارند که با نگاه و رفتار و حرکت خود زندگی دانش‌آموز خود را تغییر دهند و در زندگی انسان‌ها تاثیرگذار هستند.

محسن افشارچی با بیان اینکه حل مشکلات معیشتی معلمان باید اولویت دولت باشد، تصریح کرد: موضوع مشکلات معیشتی و رتبه‌بندی معلمان را به وضوح احساس می‌کنم و در صورت اجرایی شدن این مصوبه توسط دولت، استان زنجان باید اولین استانی باشد که این موضوع را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز جامعه بیان کرد: امروز نظام درگیر یک جنگ اقتصادی است و همه ما به ویژه معلمان باید این درک و تحلیل از شرایط موجود را داشته باشیم و در این شرایط پشتوانه حکومت باشیم تا بتوانیم به سلامت از این فشار عبور کنیم.

در این مراسم محسن افشارچی از خانم بوذری، مدیر مدرسه دوره ابتدایی خود با اهدای لوح و هدیه قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم ، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به نمایندگی از معلمان و مسئولان اجرایی آموزش و پرورش ضمن قدردانی از زحمات این افراد، بیان کرد: انتظار جامعه مخاطب ایران از معلمان و مسئولان آموزش و پرورش ارتقای سطح علمی و تربیتی نسل آینده جهت مفید واقع شدن در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

علی اسماعیلی با ابراز امیدواری در خصوص پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: خوشبختانه پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال‌جاری رو به رشد است و امیدواریم برای ۴ الی ۵ سال آینده بتوانیم نیروی مورد نیاز خود را جذب کنیم.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان مطمئن‌ترین مسیر برای پذیرش و تعلیم نیرو بوده و تضمینی برای آینده روشن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در پایان این مراسم تعدادی از معلمان منتخب جلوه های ویژه معلمی و فعالین در دوران کرونا و آموزش مجازی و همچنین مدافعین سلامت تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار