مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد؛

نظارت و کنترل مستمر و ارتقای عملکردی مراکز HSE در دستور کار سازمان بنادر

تهران (پانا) - معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بر کنترل و نظارت مستمر و ارتقای عملکردی مراکز HSE و مدیریت بحران بنادر به صورت ویژه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نظارت و کنترل مستمر و ارتقای عملکردی مراکز HSE در دستور کار سازمان بنادر

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی در مراسم معارفه عبداله جعفری؛ به عنوان مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر(HSE) گفت: یکی از رویکرد‌های جدی سازمان بنادر و دریانوردی، به عنوان متولی امور دریایی و دریانوردی کشور، کنترل، نظارت مستمر و ارتقای عملکردی مراکز HSE، آتش‌نشانی و مدیریت بحران بنادر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکیدکرد: با توجه به زیربناهای ایجاد شده در بخش ایمنی و HSE لازم است با تدوین راهبردها و اقدامات توسعه‌ دهنده، حوادث و سوانح بندری و دریایی را به حداقل ممکن برسانیم.

همچنین جلیل اسلامی؛ معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر در این مراسم با اشاره به روند شکل‌گیری و ارتقای ایمنی، بهداشت و مدیریت بحران در سطح ستاد و بنادر بازرگانی کشور، تاکیدکرد: هم‌راستا با شکل‌گیری هویت جدید سازمان بنادر و دریانوردی، حوزه ایمنی و HSE نیز در بنادر، ارتقای شکلی و عملکردی داشته است.

عضو هیات سازمان سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه حوزه ایمنی در بنادر به نوآوری، به‌روزرسانی و بازطراحی در فرایندها و اجرا نیاز دارد، خاطرنشان کرد: وضعیت عملکردی حوزه ایمنی در بنادر، متناسب با حجم عملیات بندری به خصوص در بخش کالاهای فله، به اقدامات فوری و مدیریت مبتنی بر برنامه‌ریزی نیاز دارد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سازنده چنگیز جوادپور در متمرکز و منسجم‌سازی حوزه ایمنی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار