نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

تحول در آموزش و پرورش استان آغاز شده است

بوشهر (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت با اجرای سه طرح دانش‌آموز، مدرسه و خانواده تراز انقلاب اسلامی و توجه ویژه به حوزه زیرساختی، تحول در آموزش و پرورش استان آغاز شده است هر چند تا افق شایسته، فاصله وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تحول در آموزش و پرورش استان آغاز شده است

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در همایش استانی تجلیل از معلمان نمونه با گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: در منظومه حیات انسانی بعضی از مشاغل آسمانی هستند و ارزش این مشاغل با معیارهای حیات زمینی محاسبه نمی‌شود بلکه سنجه ارزشی آنها آسمانی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با اجرای سه طرح دانش‌آموز، مدرسه و خانواده تراز انقلاب اسلامی و توجه ویژه به حوزه زیرساختی، تحول در آموزش و پرورش استان آغاز شده است هر چند تا افق شایسته، فاصله داریم.
وی معلمی را افتخار خود دانست و گفت: معلمی نماد تمدن، حیات، پیشرفت، نور و زیبایی است.
آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: دانش بنیانی و حوزه علم و فناوری از ارکان مهم تمدن و نظم نوین آینده جهان است و هر کشوری که دارای تولید، خودکفایی و مرجعیت علمی باشد، می‌تواند در فضای کلان جهان به عنوان یک قدرت مطرح باشد، بنابراین حوزه علم و دانش بنیان از مولفه‌های اقتدار ملی و فراملی است.
نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: آموزش و پرورش ریشه اصلی تحوّل‌آفرینی، اقتدار و مولفه قدرت در جامعه است به این دلیل نگاه به آموزش و پرورش باید یک نگاه حیاتی و استراتژیک باشد.
وی تصریح کرد: آینده و پیشرفت و اقتدار ایران در هندسه پر رقابت بین المللی وابسته به آموزش و پرورش است.
آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه باید استانداردترین فضاها متعلق به آموزش و پرورش باشد، تاکید کرد: هر جا که بهترین ساختمان‌ها متعلق به مراکز تجاری و بانک‌ها و فرسوده ترین ساختمان متعلق به مدارس باشد، یعنی آن جغرافیا رشد نکرده است.
وی در پایان گفت: نخبگان آموزش و پرورش استان با تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورزی و با رویکرد بومی سازی در خصوص محتوای کتب درسی و متدولوژی آموزش، با انجام کارهای پژوهشی، طرح و پیشنهاد تدوین کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار