مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نعمت سلامتی از مهم‌ترین مولفه‌های زندگی انسان و بنیان توسعه پایدار درهر کشور است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به‌مناسبت آغاز هفته سلامت طی پیامی، نعمت سلامتی را از مهم‌ترین مولفه‌های زندگی انسان و بنیان توسعه پایدار در هر کشور دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۷۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نعمت سلامتی از مهم‌ترین مولفه‌های زندگی انسان و بنیان توسعه پایدار درهر کشور است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به مناسبت آغاز هفته سلامت پیامی را صادر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

«به نام هستی بخش مهربان»

نعمت سلامتی، یکی از نعمت های بسیار ارزشمند پروردگار و از مهم ترین مولفه های زندگی انسان و بنیان توسعه پایدار در هر کشور است.

با توجه به اهمیت حیاتی مقوله بهداشت و سلامت، در کشور ما نیز هر ساله یک هفته به سلامت اختصاص داده شده است. در این راستا هفدهم تا بیست و سوم اردیبهشت ماه 1401 به عنوان هفته سلامت و با شعار "سلامت ما، سلامت سیاره ما" تعیین شده تا نقش فراگیر مشارکت عمومی در سلامت آحاد مردم دنیا برجسته شود.

مشارکت و مسئولیت پذیری همه افراد در تأمین سلامت موجب ارتقاء آگاهی‌ها و سواد سلامت، بهبود کیفیت زندگی و بالندگی جامعه می‌شود و هفته سلامت فرصت مغتنمی است برای بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم و سهم سلامت در تحقق توسعه پایدار و تمرینی در جهت تأمین سلامتی با مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای دولتی و غیردولتی است که دستیابی به این مهم، نیازمند برنامه‌ریزی‌های کارشناسانه، رشد دانش و آگاهی مردم در این زمینه است تا نسل‌های آینده ما نیز از امکان زندگی سالم برخوردار باشند.

اینجانب ضمن عرض تبریک هفته سلامت و ارج نهادن به تلاش‌های ارزنده‌ همه دست اندرکاران این حوزه، از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌ کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار