خلاقیت و نوآوری در حوزه های وکالت و کارشناسی باید مورد توجه قرار گیرد

کرمان (پانا) - رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که توفیقات خوبی در مرکز وکلای دادگستری و مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه حاصل شده است، گفت امید می‌رود که در هیات مدیره‌های جدید این مراکز، بر مبنای خلاقیت، نوآوری و تجزیه و تحلیل مشکلات و موانع، گام بلندتری نسبت به دوره‌های قبل برداشته شود.

کد مطلب: ۱۲۷۷۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت و نوآوری در حوزه های وکالت و کارشناسی باید مورد توجه قرار گیرد

یدالله موحد در آئین ابلاغ احکام تعیین ارکان هیات مدیره و بازرسین مراکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان کرمان افزود: اعضای هیات مدیره و بازرسین مراکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه باید اعتماد همکاران خود را قدر دانسته و تمام توان خود را در راستای ارتقای جایگاه مجموعه های یاد شده به کار گیرند.

وی تصریح کرد: کانون کارشناسان و وکلا وابستگان دستگاه قضایی هستند و در هر دوره باید به برنامه ها و راهبردهای این قوه توجه ویژه ای داشته باشند و قوه قضاییه نیز باید برای تحقق برنامه های تحولی و تعالی خود، به جایگاه این نهادهای همکار توجه لازم را داشته باشد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که کارشناسان و وکلای دستگاه قضایی باید برنامه ریزی داشته باشند و راهبردهای تعریف شده را پیگیری کنند، ادامه داد: وکلا و کارشناسان در راستای کاهش اطاله دادرسی نقش دارند.

موحد، سرعت و دقت در امور وکالت و کارشناسی را مورد تاکید قرار داد اظهار کرد: ارجاع به کارشناسی های متعدد کار قضایی را با دشواری های زیادی روبرو کرده است و در این دوره باید به این حل این مشکل نیز توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی بر تلاش برای جلب رضایت خداوند و داشتن جامعه ای با عدالت، عنوان کرد: عدالت جویبار زلالی است که همه از آن لذت می برند و اگر فضای جامعه ما آلوده به ظلم شود، هیچکس از تیررس آن خارج نخواهد بود.

رییس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: باید در هر جایگاهی به عنوان کارگزار عدالت با آینده نگری وسعت دید خود را افزایش داده و تمام تلاش خود را به کار گیریم که عدالت مخدوش نشود و دستخوش مطامع شخصی افراد قرار نگیرد.

در این آئین، احکام تعیین ارکان هیات مدیره و بازرسین مرکز وکلای دادگستری و مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه از سوی رییس کل دادگستری استان کرمان به آنها اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار