نماینده مردم کهگیلویه، لنده، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی:

حفظ منزلت معلم در گروه حرمت و کرامت آنها است

یاسوج(پانا) - نماینده مردم کهگیلویه، لنده، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد اگر قرار است جایگاه معلم تبیین شود باید ارزش‌ها و منزلت آنها دیده شود، زیرا حفظ منزلت معلم در گروه حرمت و کرامت آنها است.

کد مطلب: ۱۲۷۶۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حفظ منزلت معلم در گروه حرمت و کرامت آنها  است

حجت الاسلام موحد در همایش روز معلم و تجلیل از معلمان نمونه استان کهگیلویه و وبویراحمد با بیان اینکه بلندترین منزلت و مقام ها و گرامی داشت در هفته معلم مد نظر است، گفت: دو موضوع یعنی مشکلات اموزش و پرورش و مقوله معلم از موضوعات مهم است، در ایات قران به شان و جایگاه معلم اشاره شده و جایگاه آنها در کنار پیامبر تعریف شده است.

وی با بیان اینکه معلم شغل انبیا است، گفت: معلم منزلت استثنایی و غیر قابل رسیدن برای اقشار مختلف است و از طرفی مسئولیت او در جامعه سنگین است.

حجت الاسلام با بیان اینکه شما کسانی هستید، که بر گردن جامعه حق و حقوق دارید، گفت: اگر جامعه دارای معلم، فیلسوف، روحانی و دانشمند است به علت تلاش های شما معلمان است.

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه حرکت های انقلاب از بطن معلم و آموزش و پرورش شروع شد، گفت: مسئولیت شما در حفظ این امانت سنگین است زیرا شما منشا تحولات مختلف از قبل انقلاب تا امروز بوده اید.

وی افزود: مطالبات و دغدغه های شما مهم است اما مسئولیت شما همان مسئولیتی است که از ابتدای انقلاب برای تحقق آن تلاش داشتید مورد تاکید است.

نماینده شهرستان های بهمئی، کهگیلویه، چرام و لنده با اشاره به گزارشی که در مجلس در خصوص حقوق افراد مطرح شد گفت: طبق گزارشی که چند وقت پیش در مجلس ارائه شد ۱۱.۵ میلیون نفر با حقوق ۱.۵ میلیونی معیشت خود را می‌گذرانند.

تا پایان مهر ۳۶ مدرسه جدید ساخته و تحویل داده می شود

نماینده بویراحمد دنا و مارگون نیر در این آیین به افزایش حداقلی حقوقی ۴۵ درصدی در طرح رتبه بندی معلمان اشاره داشت و افزود: سقف حقوقی این طرح دست دولت است.

وی افزود: آموزش و پرورش مادر تمام دستگاه ها است و اگر حقی ضایع شده است باید از آن حق دفاع شود.

روشنفکر خطاب به استاندار به ضرورت برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش و طرح مشکلات اموزشی و مدارس می توان در جهت حل آن مشکلات گام برداشته شود.

وی گفت: فقط از محل محرومیت زدایی ۸۶ میلیارد تومان در اختیار استان قرار دادیم و همچنن ۵۴ مدرسه کپری و کانکسی داریم که تا پایان مهر ۳۶ مدرسه جدید ساخته شده و تحویل داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار