با حضور امیر سرتیپ آشتیانی و سورنا ستاری در وزارت دفاع صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری وزارت دفاع و بنیاد ملی نخبگان

تهران (پانا) - با حضور امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سورنا ستاری معاون علمی رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان، تفاهم‌نامه همکاری با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو سازمان به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۲۷۶۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه همکاری وزارت دفاع و بنیاد ملی نخبگان

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛‌ بهره‌گیری از توانمندی‌های مستعدان و نخبگان در حوزه صنایع دفاعی و متقابلا به‌کارگیری ظرفیت‌های وزارت دفاع در جهت اثرگذاری هرچه بیشتر نخبگان در زمینه استفاده بهینه از فناوری‌های پیشرفته روز در سطح ملی از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

در همین رابطه همکاری وزارت دفاع برای حمایت از پژوهش‌های استاد یاران جوان با هدف حل مسائل علمی و تحصیل فناوری های نوپدید، ایجاد شرایط مناسب برای دانش آموختگان برتر در زمینه‌های مورد نیاز وزارت دفاع و استفاده از ظرفیت بنیاد‌های نخبگانی استانی برای رفع نیازهای پژوهشی مورد تأکید قرار گرفت.

همچنین‌ حمایت وزارت دفاع برای تسهیل همکاری ارتباط بنیاد ملی نخبگان با زیرمجموعه‌ها، پشتیبانی از مخترعان دارای اختراع برگزیده بنیاد ملی نخبگان، همکاری در تشکیل هسته‌های دانشجویی مسئله‌محور و برگزاری رویدادهای رقابتی دانشجویی از دیگر تعهدات دو سازمان در اجرای این تفاهم‌نامه عنوان شد.

این تفاهم‌نامه برای مدت دو سال منعقد شده است که تمدید و بازنگری در مفاد آن (‌با اصلاح و یا تغییر) با توافق طرفین قابل انجام خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار