زنگ سپاس معلم در کرمانشاه نواخته شد

کرمانشاه (پانا) - زنگ سپاس به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ معلم با حضور معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولین استانی به‌صورت نمادین در دبیرستان شهید چمران نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ سپاس معلم در کرمانشاه نواخته شد

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در آیین نمادین زنگ سپاس که با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیران و مسئولین استانی برگزار شد، با تبریک هفته معلم و تقدیر از تمامی معلمان که در تمام دوران‌ها امر تعلیم و تربیت را تعطیل نکرده‌اند، اظهار کرد: روز معلم مختص به یک هفته در سال نیست و تقدیر از معلمان باید در طول سال مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: در دو سال گذشته که کشور با ویروس کرونا مواجه بود، معلمان مجاهدانه خدمت کردند و با سرگیری آموزش، حضور باشکوه در مدارس داشتند.

محمدی نقش معلمان در همه ادوار را مهم دانست و گفت: معلمان پرچم‌دار تعلیم و تربیت در دوران پیروزی انقلاب وجنگ تحمیلی بودند و ۳۶ هزار دانش‌آموز و ۴ هزار معلم شهید تقدیم این نظام و انقلاب شده است که در کنار مبارزه با دشمن در سنگر مبارزه با جهل و نادانی نیز همواره نقش مهم و اساسی داشته‌اند.

وی حضوری شدن مدارس در 14 فروردین را زمینه ساز دمیده شدن روح جدیدی در شهر دانست و گفت: هم اکنون شاهد حضور صد درصدی دانش‌آموزان در سطح مدارس هستیم.

محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: نجابت و پایبند بودن به نظام جز ویژگی‌های اصلی معلمان است و در این میان همدلی و وفاق ایجاد شده قابل توجه است. مدیرکل آموزش و پرورش در پایان افزود: اگر امروز هر فردی افتخاری کسب کرده و مسئولیتی دارد حاصل تلاش و مجاهدت معلمانی است که با بذل عمر خویش، دانایی و توانایی را به آنان هدیه کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار