فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

محرومیت‌زدایی از مناطق محروم مرزی وظیفه همگانی است

ارومیه (پانا) -‌ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت‌ محرومیت‌زدایی از مناطق محروم مرزی وظیفه تک تک آحاد جامعه است چرا که ساکنان این مناطق تمام هستی خود را برای حفاظت از نظام اسلامی عرضه کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
محرومیت‌زدایی از مناطق محروم مرزی وظیفه همگانی است

سردار سر تیپ دوم حبیب شهسواری در آیین آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در ارومیه افزود: بسیج سازندگی با همت خود توانسته است خدمات چشمگیری به ساکنان مناطق محروم و مردم این ولی نعمتان مسوولان در نظام اسلامی انجام دهند.

وی اضافه کرد: مردم محروم و نیازمند این نقطه مرزی بیش از آنچه که نیازهای پزشکی و درمانی و مادی شان را جهاد گران بسیج سازندگی برآورده کنند به لبخند و مهربانی مسوولان نیازمندند.

سردار شهسیواری اظهار کرد: ما امروز با انسان های فداکار و عجایبی سرو کار داریم که انسان هایی در اوج عظمت و بزرگی هستند و هستی خود را در راه نظام اسلامی بخشیدند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همه ما و جهادگران باید برای رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی آستین های همت را بالا بزنند چرا که این افراد تمام هستی خود را برای حفاظت از نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی ادامه داد: خدمات رسانی به هموطنان در نقاط مختلف استان اعم از پیرزن محروم و یا دانش آموزی در روستایی دور افتاده دارای حلاوتی است که فقط با نیت الهی در این مسیر حاصل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار