طرح آموزش رایگان هنر در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از اجرای طرح آموزش هنر به‌صورت رایگان در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح آموزش رایگان هنر در استان اردبیل

به گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل؛ عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: در مرحله دوم طرح آموزش رایگان هنر، علاقه‌مندان در استان‌های آذربایجان‌شرقی، خراسان‌رضوی،کرمان، گلستان، کردستان، کرمانشاه، همدان، اردبیل و چهارمحال و بختیاری فرصت بهره‌مندی از این طرح را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه، این طرح در ۳۰ رشته مختلف مهارتی و هنری برگزار می‌شود، افزود: طرح آموزش رایگان هنری در شهرستان‌های گیوی، خلخال، گرمی، نیر، نمین، بیله‌سوار و پارس‌آباد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: طرح آموزش رایگان هنر، در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مناطق مرزی و کمتر توسعه یافته کشور برگزار خواهد شد.

بحرالعلومی ادامه داد: توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری، صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی از اهداف مهم اجرای طرح آموزش رایگان مهارت‌های مختلف هنری در مناطق محروم،کمتر توسعه یافته و مرزی است.

وی گفت: کلیه برنامه‌های آموزشی این طرح برای داوطلبان بدون دریافت هزینه و کاملا رایگان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: هنرمندان و علاقمندان به هنر می‌توانند از طریق سامانه http://amoozesh.azmoonehonar.ir برای حضور و شرکت در دوره‌های آموزشی این طرح ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار