900 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان آذربایجان‌ غربی توزیع شد

ارومیه (پانا) - مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداءآذربایجان‌ غربی با اشاره به کمک‌های مومنانه گروه‌های بسیجی در ایام شیوع کرونا گفت گروه‌های جهادی استان از نخستین روزهای شیوع کرونا فعال بودند و تاکنون 900 هزار بسته بین محرومان و نیازمندان توزیع کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
900 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان آذربایجان‌ غربی توزیع شد

احمد رحمانی روز شنبه در حاشیه آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در گفت و گو با پانا با بیان اینکه رزمایش مومنانه و کمک به اقشار آسیب پذیر همچنان ادامه دارد، افزود: با همکاری بسیج سازندگی، قرارگاه حمزه سید الشهدا (س) و نهادهای حمایتی در یک سال گذشته احداث یک هزار و 500 واحد مسکن مددجویی به اتمام رسید و در اختیار محرومان و نیازمندان قرار داده شد.

وی بیان کرد: امسال نیز بیش از هفت هزار مسکن در طرح ملی مسکن توسط بسیج سازندگی احداث می شود که بیانگر فعالیت این بخش برای رفع محرومیت و کمک به مردم استان است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در ارومیه گفت: این رزمایش که به مناسبت هفته بسیج سازندگی در این شهرستان برگزار می شود 400 جهادگر به صورت نمادین رهسپار مناطق مختلف محروم و مرزی استان می شوند.

رحمانی بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی آذربایجان غربی با هدف کمک به هم نوعان و ترویج کمک های مومنانه از روز شنبه 17 اردیبهشت ماه به مدت هفت روز انجام می شود.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف اعم از درمانی، عمرانی، فرهنگی و سایر موارد وارد عرصه فعالیت خواهند شد، گفت: ارائه خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی و همچنین تدریس رایگان به دانش آموزان محروم در دستور کار جهادگران بسیجی در بخش های مختلف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار