به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم صورت گرفت

ادای احترام جمعی از فرهنگیان استان کرمان به مقام شهید سلیمانی و شهدای شهر کرمان

کرمان (پانا) - جمعی از فرهنگیان استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهیدسلیمانی و شهید شیخ علی ایرانمنش مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان ادای احترام کردند.

کد مطلب: ۱۲۷۶۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام جمعی از فرهنگیان استان کرمان به مقام شهید سلیمانی و شهدای شهر کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این مراسم با گرامیداشت هفته گرامیداشت مقام معلم و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز، معلمان را میراث گرانبهای کشور خواند که در طول انقلاب اسلامی، در بزنگاه‌های مهم تاریخی با نقش‌آفرینی ممتاز خود در ایجاد نهادهای انقلابی و ارزشی دارای نقشی بی‌بدیل و تاریخ‌ساز بوده‌اند.

وی با بیان اینکه همزمانی روز معلم با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری افتخاری بزرگ برای جامعه فرهنگی است، خاطرنشان کرد: اندیشه های شهید مطهری برای همیشه تاریخ در جامعه ساری و جاری است.

رضایی گفت: آموزش و پرورش استان کرمان ۲۳۲ شهید فرهنگی و یک هزار و ۳۱۹ شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و این افتخاری بزرگ برای جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شهدای فرهنگی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند، زیرا آنان هم خون خود را نثار انقلاب و هم با تربیت انسانهایی متعهد، آینده انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

رضا رضایی با اشاره به نقش موثر معلمان در توسعه و پیشرفت کشور خاطرنشان کرد: قدرشناسی از معلم نباید به هفته و روز خاصی محدود شود، بلکه باید در تمام طول سال تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی قدردان فداکاری و ایثارگری فرهنگیان باشند.

بر پایه این گزارش، جمعی از فرهنگیان استان کرمان به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهید سلیمانی و شهید شیخ علی ایرانمنش مدیر کل شهید آموزش و پرورش استان ادای احترام کردند.

گفتنی است، در پایان این مراسم زیارت عاشورا در حسینیه گلزار شهدای کرمان قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار