ابوطالب جوان:

در هر جایگاه، باید تراز ما تراز انقلاب اسلامی باشد

نیشابور (پانا) - سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه نیشابور گفت روحیه تحلیل‌گری و استدلال، تولید فکر و حرکت به سمت آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی از مولفه‌های تراز انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
در هر جایگاه، باید تراز ما تراز انقلاب اسلامی باشد

ابوطالب جوان، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه نیشابور در مراسم یادواره شهدای فرهنگیان و دانش آموزی شهرستان نیشابور ضمن قدردانی و تشکر از مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، گفت: ما در نظام و انقلاب اسلامی در حال زندگی هستیم و در هر جایگاه، باید تراز ما تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: امروز در جوار شهدای عزیز، تجدید پیمان می‌کنیم و باید بگوییم شما جان خود را برای نظام، انقلاب، امنیت، آسایش و تحصیل ما تقدیم کرده اید. پس در راهی که شما با خون خود این لحظات را برای ما فراهم کردید، لحظه ای درنگ نمی‌کنیم و تا پای جان و عمر خود در این مسیر خدمت خواهیم کرد.

ابوطالب جوان، روحیه تحلیل گری و استدلال، تولید فکر و حرکت به سمت آرمان های امام و انقلاب اسلامی را برخی از این مولفه ها دانست و اظهار کرد: تکیه بر مبانی فقهی، مقاومت در پرتو آگاهی، ایمان و درک صحیح، ارائه الگوهای رفتاری، بالندگی، توانایی نقد و نظریه پردازی علمی در پرتو فقه، داشتن ذهن پرسشگر، خودسازی در پرتو معنویت دینی، تبدیل تهدید به فرصت، خودباوری، تربیت فردی و سازمانی، ارائه مدل رفتاری درست و داشتن روحیه جهادی نیز از جمله شاخص هایی است که باید یک معلم تراز انقلابی داشته باشد.

در پایان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه نیشابور، از حضور سپاهیان، بسیجیان، مسئولین آموزش و پرورش، فرهنگیان، دانش آموزان و حاضرین در مراسم یادواره شهدای فرهنگیان و دانش آموزی تقدیر و تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات موسوی معین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار