مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان:

معلم نماد اخلاق نیکو و بردباری است

هرمزگان (پانا) - آیین تجلیل از معلمان بخش قلعه قاضی ناحیه یک بندرعباس با حضور حجت الاسلام والمسلمین میرزایی مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان، سایر مسئولان استانی و مدیر آموزش و پروش ناحیه یک بندرعباس در محل دبیرستان علامه حلی آن بخش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
معلم نماد اخلاق نیکو و بردباری است

حجت‌الاسلام و المسلمین میرزایی مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان در این آیین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات معلمان در دستگاه تعلیم و تربیت گفت: معلم نماد اخلاق نیکو و بردباری است، معلمان نمونه بواسطه حلم و بردباری خود مهارت تاب آوری را به عنوان یک الگوی رفتاری به فرزندانمان در جامعه تعلیم و تربیت اهدا می کنند. بر ما واجب است که در مقام تکریم معلم نه تنها از معلم بلکه از خانواده های معلمان که با صبوری خود در این فریضه الهی شریک بوده تقدیر کنیم.

حسن جراره معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان هم در این مراسم عنوان کرد: یکی از اهداف دولت سیزدهم عدالت آموزشی است. در همین راستا اداره کل آموزش و پرورش استان اقدامات خوبی در جهت جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، تامین اعتبارات مالی ، جذب خیرین مدرسه‌ساز ، تعمیر و تجهیز هنرستان‌ها و درمانگاه فرهنگیان پیگیری و انجام داده است.

مسلم بازیارنسب، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس نیز در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین استانی اذعان کرد: از خصوصیات بارز شهید مرتضی مطهری تولید فکر و نشر افکار بوده که امروزه در نظام تعلیم تربیت، سند تحول بنیادین همان محصول تولید فکر نو بر اساس آرمان های انقلاب است و معلمان ما هم مجریان و انتشار دهندگان این فکر نو در نظام تعلیم و تربیت و جامعه هستند.

وی ضمن تشکر از مشارکت دستگاه ها و خیرین در آموزش و پرورش افزود: جهت تسهیلگری در کار آموزش و پرورش نیازمند مشارکت همگانی در جامعه است و آموزش و پرورش متعلق به آحاد جامعه است و ما معلمان در پیش برد اهداف تعلیم و تربیت در گام دوم انقلاب از تمامی ظرفیت های موجود در جامعه برای اعتلای نظام آموزشی در تراز انقلاب اسلامی استفاده خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار