مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

هدایت دانش‌آموزان برای دستیابی به حیات طیبه مهمترین هدف آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت تقدیر از معلمان یک ضرورت است، چرا که شغل معلمی هدایت کننده دانش‌آموزان به سمت دستیابی به حیات طیبه است.

کد مطلب: ۱۲۷۶۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
هدایت دانش‌آموزان برای دستیابی به حیات طیبه مهمترین هدف آموزش و پرورش است

جواد جنگی روز پنجشنبه در برنامه زنده رادیویی مردم و مسوولان در مرکز صدا و سیمای آذربایجان غربی افزود: برنامه ریزی در جهت احیای جایگاه شایسته معلمان در هفته بزرگداشت مقام معلم لازم است بیشتر مورد توجه باشد.

وی با اشاره به برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم در استان گفت: تجلیل از معلمان نمونه استانی منطقه ای، دیدار با شهدای فرهنگی، آیین عطرافشانی مزار شهدا، رونمایی از تندیس سی و هشتمین جشنواره گرامیداشت مقام معلم، دیدار با امام جمعه و حضور در نماز جمعه، دایر کردن میز خدمت و برگزاری پیاده روی فرهنگیان و دوره ضمن خدمت برای همکاران در زمینه آشنایی با اهداف آیت‌الله مطهری در طول این هفته اجرا خواهد شد.

جنگی با اشاره به فداکاری معلمان در ایام کرونا اضافه کرد: کتاب‌های درسی به صورت سامانه ای ثبت می شود و لازم است تا خانواده ها به موقع کتابهای درسی را ثبت کنند تا در مهرماه دانش آموزی بدون کتاب نباشد.

وی با بیان اینکه هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را برای دانش آموزان پر نمی کند، گفت: معلمان با تلاش خود به صورت شبانه روزی در پی آموزش کودکان و نوجوانان بودند.

جنگی گفت: از بهمن ماه ستاد بررسی آثار سوء کرونا در استان تشکیل شده است تا راهکارهای لازم جهت کاهش این آثار سوء ارائه شود و هم اکنون این برنامه ها در راستای برقراری عدالت آموزشی اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار