معاون آموزش متوسطه تشریح کرد

آموزش دانش‌آموزان در سال آینده چگونه خواهد بود؟

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت آموزش مکمل برای سال تحصیلی آینده از طریق دو بستر شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۶۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش دانش‌آموزان در سال آینده چگونه خواهد بود؟

محمد مهدی کاظمی عصر امروز‌در ویژه‌ برنامه «مدرسه تلویزیونی» که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از شبکه آموزش سیما پخش شد، با بیان اینکه معلمان محور توسعه و تحول کشور هستند، فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم را تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه مدرسه تلویزیونی پس از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کشور به عنوان پیشگام وارد عرصه آموزش شد افزود: ۶۰۰ معلم در دوره متوسطه در مدرسه تلویزیونی تدریس کردند تا برنامه های آموزشی مربوطه روی آنتن تلویزیون برود.

کاظمی اظهار کرد: در زمان شیوع کرونا فرصت یادگیری حضوری دانش آموزان از بین رفته بود و باید برای تداوم جریان آموزش از این فرصت بهره مند می شدیم که با توجه به پوشش رسانه ای گسترده رسانه ملی، آموزش به دورترین مناطق نیز گسترش پیدا کرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: مدرسه تلویزیونی و بستر آموزش مجازی می‌توانند به عنوان مکمل آموزش همچنان در دوران پساکرونا مورد استفاده قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش باید به صورت توامان در کنار یکدیگر پیش بروند چراکه موضوع تربیت از طریق آموزش حضوری محقق می شود.

کاظمی با اشاره به اینکه بعد از ۱۴ فروردین ماه آموزش حضوری را آغاز کردیم گفت: آموزش مکمل را برای سال تحصیلی آینده از طریق دو بستر شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی دنبال می کنیم اما آموزش اصلی از طریق حضور در مدرسه تداوم پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار