اهمیت حفظ هویت توسط مجری در زمان اجرای برنامه از نگاه پیشکسوتان مجری‌گری

تهران (پانا) - گفت‌وگو با عبدالرضا امیر احمدی و سید مرتضی حسینی یکی از بخش‌های ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

کد مطلب: ۱۲۷۶۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت حفظ هویت توسط مجری در زمان اجرای برنامه از نگاه پیشکسوتان مجری‌گری

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج؛ ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته میزبان دو نفر از برترین مجری‌های کشور بود. عبدالرضا امیر احمدی و سید مرتضی حسینی، مجریان پیشکسوت به مناسبت ۲۵ سالگی جشن رمضان مهمان برنامه شب گذشته شدند و از تجربیات اجرای این ویژه برنامه صحبت کردند.

سید مرتضی حسینی گفت: ماه رمضان انرژی بسیار بالایی دارد که باعث می‌شود مجریان بخواهند در این ماه اجرا داشته باشند. ماه رمضان به افراد انرژی، مهر، محبت و شادابی می‌دهد. من با آقای احمدزاده مجری نیز اجرا داشتم و ایشان رفتار بسیار گرم و صمیمی دارند که افراد را به سمت خود جذب می‌کند. او شخصیتی در اجرا دارد که به برنامه انرژی بسیاری می‌بخشد و افراد را به افزایش تعامل با مجری ترغیب می‌کند. متاسفانه امشب به دلیل درگیری‌های شغلی که آقای احمدزاده و سلوکی، مجریان قدیمی جشن رمضان داشتند نتوانستند در این برنامه حضور پیدا کنند.

وی از خاطرات ماه رمضان خود گفت: مادر من اکنون به دلیل افزایش سن دچار کمی فراموشی شده و گاهی اوقات در ماه رمضان پس از گرفتن روزه تکه‌ای خوراکی در هر وعده غذایی میل می‌کند. زمانی که در افطار به او می‌گوییم می‌تواند روزه خود را باز کند پاسخ می‌دهد که در طول روز با وجود آن که روزه بوده اما گرسنه نشده است.

او اظهار داشت: پدر من اهل فیروزکوه و ورسک است اما از طرف مادری اهل سمنان هستم. من همچنین ۱۸ سال در گرمسار، هشت سال در اصفهان و چهار سال در اهواز زندگی کردم.

دکتر عبدالرضا امیر احمدی گفت: من به همراه آقای حسینی در سال‌های ۹۲ در سوهانک و در سال‌های ۹۴ و ۹۶ در باغ موزه قصر به اجرای ویژه برنامه جشن رمضان پرداختم. از مجریان دیگر جشن رمضان طی سال‌های گذشته می‌توان به هومن حاجی عبداللهی، سید جواد رضویان، دکتر نظری، امیر جوشقانی، سید جواد هاشمی و نیما کرمی اشاره کرد. ویژه برنامه جشن رمضان مانند سفره‌ای است که تمامی مجریان در آن حضور داشته‌اند. خوانندگانی مانند رضا صادقی، محمد علیزاده، حسین توکلی، مجید رضازاده، بهنام صفوی و حمید خزاعی نیز تیتراژ این ویژه برنامه را اجرا کردند.

این مجری پیشکسوت اظهار کرد: زمانی که ویژه برنامه جشن رمضان را اجرا می‌کردم بازخوردهای متفاوتی را از مردم دریافت می‌کردم که خوشبختانه در مجموع خوب بود. برخی از افراد از من می‌خواستند تا مشکلاتشان را بیان کنم و برخی دیگر اظهار می‌کردند که ویژه برنامه جشن رمضان آن‌ها را بسیار تحت تاثیر قرار داده است.

وی در ادامه گفت: من افتخار این را داشتم که شاگرد استاد داریوش کاردان بودم؛ ایشان به ما توصیه می‌کردند که در اجرا خودمان باشیم چرا که در غیر این صورت بینندگان متوجه هویت جعلی مجری خواهند شد. استاد بهرام شفیع نیز می‌گفتند که دوربین سینما و تلویزیون در شش ماه اول ظاهر افراد را نشان می‌دهد و پس از آن هویت اشخاص توسط آن به نمایش در می‌آید.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور دو مجری پیشکسوت بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با دکتر عبدالرضا امیر احمدی و سید مرتضی حسینی به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار