در پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت هفته معلم عنوان شد:

معلمان باغبانان گلستان علم و دانش هستند

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان در پیامی با تبریک هفته معلم تصریح کرد معلمان باغبانان گلستان علم و دانش هستند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان باغبانان گلستان علم و دانش هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، متن پیام محمود نقوی به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خرد

معلم اوج شکوه فکرت بشر است و زیب دفتر دانایی، آمیختن نام زیبایش در فصلی که درختان خلعت بهاری بر تن نموده اند یادآور سخن نو، دانش و ایمانی است که حلاوت آن بر سپهر خرد سایه گسترانیده است. ما نیز به مبارکی این نام سترگ سر تعظیم فرو می آوریم در برابر بزرگ مردان و زنانی که با دم مسیحایی خویش فرزندان ایران زمین را جانی دوباره می بخشند.

آری؛ آموزش و پرورش بایستی دغدغه تک تک آحاد جامعه باشد، زیرا با تعلیم و تربیت نیروی انسانی شایسته و کارآمد به دست توانای معلمان فرهیخته و دلسوز به عنوان اثرگذارترین عامل در توسعه و تعالی، پرورش دهنده نسلی متعهد، خلاق، پویا، اندیشمند و آینده ساز، پیشرفت کشور محقق می شود.

بر دستان پر مهر معلمان بوسه افتخار می زنیم که با دستان پر تدبیر خود زنگار جهل را از ذهن و زبان متربیان می زدایند.

چه نیکو فرمود مقام معظم رهبری راهنمای چراغ هدایت در عصر ظلم و زور که "همه زیر بار منت معلمانیم" چراکه همه ما راه زندگی و آینده خود را از معلم فرا گرفته ایم.

اهتمام و تلاش معلمان و استادان عزیز را ارج می نهیم که با صبر و تعهد در برهه‌های سخت به ویژه در شیوع ویروس‌کرونا با تعهد و عشق به امر آموزش و هدایت دانش آموزان ادامه دادند و توانستند با پویایی بخشیدن به جریان آموزش، به تقویت آرامش در خانواده‌ها و جامعه و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

معلمان در این دوران تصاویری ایثارگرانه از مجاهدت‌ علمی و آموزشی، خلق و به رسالت خود به شایستگی عمل کردند.

این جانب با کمال ادب و احترام در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» مزین است، همراه با دولت مردمی دکتر رییسی ضمن گرامیداشت یاد امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر به ویژه نام و یاد معلم اخلاق، استاد شهید مطهری، همت والای معلمان دلسوز و توانمند را در پیشبرد اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی ارج نهاده، تبریک قلبی خود را به مناسبت این ایام مبارک تقدیم محضر گرامی باغبانان گلستان علم و دانش می‌کنم.

از پدر گر قالب تن یافتیم از معلم جان روشن یافتیم

ای تو کشتی نجات روح ما ای به طوفان جهالت نوح ما

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار