مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

معلمان برای دعوت به خدا و تربیت شایسته‌ترین افراد هستند

بجنورد(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی طی پیامی هفته بزرگداشت معلم را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان برای دعوت به خدا و تربیت شایسته‌ترین افراد هستند

متن پیام ابوالقاسم اکبری به این شرح است.

یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ

خدا مقام اهل ایمان و دانشمندان شما را (در دو جهان) رفیع گرداند، و خدا به هر چه کنید به همه آگاه است

(آیه 11 سوره مجادله)

بزرگترین برنامه پیامبران الهی، دعوت انسان به نور و رستگاری در سایه بندگی خداوند متعال بوده است. بی شک، معلمان نیز برای دعوت به خدا و تربیت مردم برای حرکت در مسیر کمال، شایسته ترین افراد هستند

معلمانی که برای تعلیم و تربیت فرزندان این آب و خاک و رشد، تعالی جامعه و اعتلای میهن اسلامی و اجرایی کردن سند تحول بنیادین در مدارس که یکی از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش است از تمام ظرفیت وجودی خویش در شرایط سخت کرونایی به مثابه مدافعین واقعی تعلیم و تربیت تلاش و به نحو شایسته ای اهتمام ورزیده اند تقدیرو تشکر می شود.

امید است در پرتو عنایات حضرت حق و منویات مقام معظم رهبری و در دولت مردمی، انقلابی و ایران قوی در سالی که مزین به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است ، دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی و مزین به اخلاق پسندیده روحی و شخصیتی تربیت شوند.

در پایان یاد و خاطره همه‌ معلمان بزرگ بشریت، علامه شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی داشته و در برابر این همه عشق، سر تعظیم فرود می‌آورم و روز بزرگ معلم که مقارن پایان ماه بندگی و عید سعید فطر است را به همه شما و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار