پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش زنجان به‌مناسبت هفته معلم :

از تلاش های فرهنگیان در دوران کرونا و آموزش های حضوری سپاسگزارم

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با صدور پیامی«هفته معلم»را به همه فرهنگیان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
از تلاش های فرهنگیان در دوران کرونا و آموزش های حضوری سپاسگزارم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، متن پیام علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان به شرح زیر است.

«دوازدهم اردیبهشت» یادگار ماندگار از نام و نشان والای علّامه‌ شهید مرتضی مطهری(ره) است که مایه افتخار و مباهات معلم و معلمی است و امسال «هفته‌ معلم» که در پیش است، خجستگی آن در تلاقی تعالی‌بخش با عید فطر، فزونی یافته‌است.

آموزش و پرورش به عنوان گسترده ترین دستگاه فرهنگی، با تأسّی از رهنمودهای داهیانه‌ مقام معظم رهبری، به خصوص در بیانیه‌ گام دوم انقلاب، همواره در تلاش شبانه روزی است تا امر راهبردی تعلیم و تربیت در تراز نظام جمهوری اسلامی در راستای سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش به معنای واقعی کلمه محقق کند.

اینجانب از زحمات و تلاش های معلّمان به ویژه در دوران ویروس کرونا که مجاهدانه به میدان آمدند و جلوه‌های کم نظیری از تعهد، مسئولیت پذیری، سخت کوشی، خلاقیت و ایثارگری را رقم زدند و همچنین در شروع مجدد آموزش های حضوری صمیمانه قدردانی می نمایم و فرا رسیدن هفته‌ معلّم را به یکایک قشر فرهیخته فرهنگیان استان تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند علیم برای جامعه‌ ارجمند فرهنگیان، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی، آرزوی سلامت و سعادت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار