نتایج مرحله شهرستانی جشنواره زمستان شاد در گلوگاه اعلام شد

گلوگاه (پانا) - نتایج مرحله شهرستانی جشنواره زمستان شاد سازمان دانش‌آموزی با عنوان«پیشتازان فجرآفرین» اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نتایج مرحله شهرستانی جشنواره زمستان شاد در گلوگاه اعلام شد

این جشنواره در زمستان سال ۱۴۰۰ و در هفت پویش دهه بصیرت، بوسه بر بهشت ۱ و ۲، مانور یاوران انقلاب، سپاس مربی، جشن‌ تولد زمین، جشن نیکوکاری و همچنین در بخش مناسبت های ملی و مذهبی برگزار شد.

بر همین اساس در پویش دهه بصیرت، منصوره شیرازیان از دبیرستان شاهد، فاطمه عموزاد از دبستان راه روشن ۲، هلیا نجف زاده از دبیرستان معراج و محمدجواد و ضحا نظام محله از دبستان شهید اسماعیلی به عنوان افراد برگزیده انتخاب شدند.

در پویش بوسه بر بهشت، عسل خادملو‌ از دبستان شهید باهنر، فاطمه خادملو و نیایش مجریان از دبستان شهیدان حجازی، فاطمه اوانی از دبیرستان توحید، فاطمه مجریان از دبستان بی بی شهربانو، کوثر کلبادی نژاد از دبیرستان مائده، محمدمصطفی و زهرا صیدانلو از دبستان های رنگین کمان و بهاران و ضحا نظام محله حایز عناوین برتر شدند.

در مانور یاوران انقلاب، فاطمه آشکارگر از دبستان شهیدان حجازی، دنیا کاظمی از دبستان تربیت، امیرعلی موجرلو از دبستان شهید اسماعیلی، امید ربانی از دبستان فرهنگ، محمدمهدی عسکری از دبستان شهید زاهدی و گروه سرود پیشتازان دبستان شهیدان حجازی منتخب شدند.

در پویش های سپاس مربی و جشن نیکوکاری نیز سارا امیرخانلو از دبستان شهیدان حجازی، همتا تات و سنا حسنی از دبستان تربیت برگزیده شدند.

همچنین در پویش جشن تولد زمین، محمدحسین حبیبی از دبستان میرعماد، صدف رضانژاد از دبستان بهاران و مائده یحیوی از پیش دبستانی شایستگان صاحب عنوان برتر شدند.

دانش آموز خبرنگار: ماهان عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار