روز قدس نشان از همبستگی اجتماعی و ملی ملت ایران است

ارومیه (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان غربی حضور در راهپیمایی قدس را نشان از همبستگی اجتماعی و ملی ملت ایران دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۴۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس نشان از همبستگی اجتماعی و ملی ملت ایران است

شهاب احمدی روز جمعه در گفتگو با پانا اظهار کرد: اگر رژیم خونخوار اسرائیل بخواهد کوچکترین تعرضی به مسجدالاقصی داشته باشد، موشک‌های یمن، ایران، لبنان و محور مقاومت این جنایتکاران را محو و نابود خواهد کرد.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان غربی، ماه مبارک رمضان را ماه پیروزی فلسطینیان اعلام کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس و فضای جهانی که بر علیه دشمنان ایجاد شده با تدابیر امام راحل(ره) و رهنمودهای رهبری شکل گرفته است و باید هر سال باشکوهتر از سال قبل برگزار شود.

شهاب احمدی، با بیان اینکه بحرانی که با اشغال سرزمین فلسطین آغاز شده است فقط با پایان اشغال آن نیز خاتمه می‌یابد ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهید دید، مطمئنان این امر زودتر از پایان این زمان اتفاق خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و این همبستگی اجتماعی و ملی نشان داد ملت ایران همچنان در صحنه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار