رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران:

روز قدس روز توجه به همه مسلمانان در سراسر دنیا است

میاندورود (پانا) - پس از راهپیمایی روز قدس، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مازندران به سخنرانی پیرامون قدس پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۷۴۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس روز توجه به همه مسلمانان در سراسر دنیا است

حجت‌الاسلام محمد اسماعیل زارعی عنوان کرد: روز قدس روز توجه به همه مسلمانان در سراسر دنیا است. در برهه‌ای از زمان قرار گرفتیم که مسجد القصی در قربتی سنگین گرفتار شده است و افرادی بی‌اصل و نصب به بیت المقدس آمدند تا دامن عفت را آلوده سازند.

وی افزود: انقلاب اسلامی محدود به ایران نیست و مربوط به همه آزادی خواهان دنیا است، امام(ره) روز قدس را روز بسیج عملی، روز اسلام و روز مبارزه با مستکبران عالم نامیدند و به ابرقدرت‌ها هشدار دادند که اسلام دیگر تحت سلطه شما قرار نخواهد گرفت.

زارعی ادامه داد: امام خمینی(ره) با طرح روز قدس خواستند زنجیره‌ای از مسلمانان عالم را به‌ وجود بیاورند تا در سراسر دنیا به مسلمانی ظلم نشود.

دی ادامه داد: مسجد الاقصی مسجد بزرگ اسلام و قبله اول مسلمانان است. بیت المقدس را پیامبران ساختند و انبیا در آن سرزمین گام نهادند. خداوند حضرت عیسی(ع) را از این سرزمین به آسمان برد که محل معراج پیامبر است. اینها قداست و مبارکی این سرزمین را نشان می دهد.

زارعی بیان کرد: اشغال فلسطین هرگز اشغال یک کشور یا اشغال منابع مادی و معنوی آن نیست، بلکه یک کانون استعماری است و هدفی جز نابودی اسلام ندارد.

وی ادامه داد: مسئله فلسطین یک مسئله عربی یا فلسطینی نیست، بلکه یک مسئله انسانی و جهانی است و هدف فقط آزادی غزه و قدس نیست، بلکه آزادی همه فلسطین و برگشت همه فلسطینیان است.

زارعی با اشاره به پیشرفت‌های گروهای مقاومت فلسطینی و مقابله با جنایت‌های اسرائیل، گفت: امروز دنیا در وضع نوین جدید جهانی قرار دارد و موازنه قدرت به سمت اسلام حرکت کرده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در پایان خاطرنشان کرد: مواضع انقلاب، امام و رهبری کاملا شفاف و صریح بیان می کند که این غده سرطانی باید از منطقه کنده شود و انشاالله که این چنین خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: محبوبه جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار