بانگ حمایت مردم ساری از آرمان‌های فلسطین

ساری (پانا) - راهپیمایی روز قدس باحضور حجت الاسلام لایینی نماینده ولی فقیه، فرماندار و فرمانده سپاه پاسداران، رئیس شورای هماهنگی و دانش‌آموزان ساری از میدان شهید قاسمی تا مصلی امام خمینی( ره) به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بانگ حمایت مردم ساری از آرمان‌های فلسطین

شهروندان ساری علت شرکت در راهپیمایی روز قدس را اینگونه بیان کردند: روز قدس، روز جلوه اتحاد و همدلی جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی است و ما با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، مشتی محکم بر دهان رژیم اشغالگر می زنیم.

همچنین افزودند: به فرموده امام خمینی (ره) آنها هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند و پیش ملت ایران جز ناتوان و ذلیل بودن هیچ جایگاهی ندارند.

آنها عنوان کردند: به دستور ولی فقیه به این راهپیمایی آمده اند تا به استکبار جهانی نشان دهند که تا آخرین لحظه ای که خون در رگشان جریان دارد از مردمان مظلوم فلسطین و اسلام دفاع می کنند و میدان را هرگز خالی نمی گذارند.

دانش آموزان ساروی نیز پیامشان را به جوانان فلسطینی اینگونه بیان کردند: ما همیشه از دانش آموزان و جوانان فلسطینی حمایت می کنیم و آنها را در هیچ شرایطی تنها نمی‌گذاریم. حضور ما در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده این است که ما خواهان آزادی قدس هستیم و از قبله اولمان حمایت خواهیم کرد.

خبرنگار: پریا کشیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار