مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

خبرگزاری پانا یکی از فعال‌ترین خبرگزاری‌ها در کشور‌ است

کاشمر (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش کاشمر گفت خبرگزاری پانا یکی از فعال‌ترین خبرگزاری‌ها در کشور و استان است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا یکی از فعال‌ترین خبرگزاری‌ها در کشور‌ است

سعیدتاج محمدی، مدیر آموزش و پرورش کاشمر در نشست صمیمی با خبرنگاران پانا گفت: خبرگزاری پانا یکی از فعال‌ترین خبرگزاری‌ها در سطح کشور و استان است. این خبرگزاری به کمک شما خبرنگاران فعال تاثیر بالایی در دیدگاه مردم نسبت به تمام حیطه‌ها دارد. به طوری که اگر شما اخبار درستی از آموزش و پرورش پوشش دهید، مطمئنا مردم کمک‌های بیشتری به آموزش و پرورش در همه زمینه‌ها می‌کنند، زیرا در زمانه فعلی، اقدامات مهمی توسط رسانه به نتیجه می رسد.

عباسعلی شهابیان، رابط خبرگزاری پانا کاشمر نیز بیان کرد: جمعی که در حضور شما هستند خبرنگاران‌ فعال پانا هستند.

وی در خصوص عملکرد پانا توضیح داد: تفاوتی که خبرگزاری پانا با سایر رسانه‌ها دارد در بحث نگاه به حرفه خبرنگاری است. اولویت ما در انعکاس اخبار، بیشتر از اینکه نشر یک خبر باشد، آموزش و تربیت خبرنگاری و روحیه مسئولیت پذیری و مطالبه گری در دانش آموزان خبرنگار است. اگر چه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی از اصول اولیه است اما ما می خواهیم که دانش آموز در مسیر تنطیم خبر و مصاحبه به خودباوری و اعتماد به نفس برسد و از فعالیت خود لذت ببرد.

شهابیان ادامه داد: در موارد زیادی پیش می آید افرادی، از دانش آموزان به عنوان وسیله‌ای برای انعکاس فعالیت‌ها و گزارش عملکرد خود استفاده می کنند، اما برای ما شخصیت خبرنگار، رشد استعداد و توانایی او مهم است و به همین خاطر تا حد ممکن دانش آموزانی را که به این حرفه علاقمند باشند کمک و راهنمایی می کنیم تا بتوانند فعالیت مناسبی داشته باشند.

وی همچنین بیان کرد: اعلام کارنامه های یک ماهه، سه ماهه و یک ساله برای این است که دانش‌آموزان خبرنگار بدانند ما فعالیت آنها را می بینیم و برای کارشان ارزش قائلیم و حتی اگر یک یا دو خبر هم تنطیم و ارسال کرده باشند که از نظر ما تایید شده باشد، در لیست خبرنگاران فعال قرار می‌گیرند.

دانش‌آموز خبرنگار: فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار