عضو مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش آموزی شهرستان های استان تهران:

ظلم رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین، قلب هر انسان آزاده‌ای را فارق از هر دین و آیینی به درد آورده است

قرچک(پانا)-عضو مجمع مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران روز قدس را نه تنها تجلی وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان بلکه روز همبستگی و مقابله مردم‌ عدالتخواه جهان با ظلم و بی عدالتی دانست و تاکید کرد ظلم رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین قلب هر انسان‌ آزاده‌ای را فارق از هر دین و آیینی به درد آورده است.

کد مطلب: ۱۲۷۴۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ظلم رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین، قلب هر انسان آزاده‌ای را فارق از هر دین و آیینی به درد آورده است

ریحانه عسگری، عضومجمع مربیان پیشتاز شهرستان‌های استان تهران در گفت و گو با پانا بیان کرد: روز قدس در تاریخ اسلام، زمان اعلام انزجار از رژیم غاصب کودک‌کش و هم‌پیمانان اوست؛ آنان که با دین اسلام و پیروانش حقد و خصومت دیرینه دارند؛ از همان زمان که پیامبر اکرم که رحمه‌ للعالمین است نور خود را به عالمیان تاباند تا امروز که جهان اسلام قدم‌های استواری در راستای تحقق ظهور منجی بشریت برمی‌دارد.

عسگری تصریح کرد: ظلم رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین، قلب هر انسان آزاده‌ای را فارغ از هر دین و نژادی به درد آورده است؛ به همین دلیل است که روز قدس نه تنها تجلی وحدت و یکپارچگی میان مسلمانان بلکه روز همبستگی و مقابله‌ مردم عدالتخواه جهان با ظلم و بی عدالتی است.

این دانش‌آموز نخبه شهرستان قرچک در خصوص حماسه‌آفرینی مردم ایران در راهپیمایی روز قدس اذعان کرد: مردم بصیر و انقلابی ایران هرساله با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرده و نشان‌داده‌اند همواره دادخواه مظلومین جهان اسلام هستند.

وی در ادامه افزود: توصیه من به خانواده‌های عزیز ایرانی این است که کودکان و نوجوانان خود را از همان ابتدا در این حضور پرشور با خود همراه کنند تا روحیه مقاومت و ایستادگی در آنان پرورش یابد و روزی ادامه‌دهنگان این راه مقدس باشند.

عسگری ضمن اشاره به اهمیت وحدت بین مسلمانان بیان کرد: باید بدانیم که کلید ظهور منجی موعود، اتحاد و برادری میان مسلمانان جهان و به دنبال آن تشکیل تمدن نوین اسلامی است؛ کما اینکه نوجوانان و جوانان امروز اسلام به عنوان پرچم‌داران قیام منجی، نقش بسیار مهمی در تحقق این واقعه عظیم دارند.

ریحانه عسگری عضو مجمع مربیان پیشتاز شهرستان های استان تهران در پایان گفت: ما دانش‌آموزان ایران اسلامی با استمداد از روح بلند شهدای محور مقاومت از جمله شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام می‌داریم که همواره حامی و پشتیبان برادران و خواهران عزیز فلسطینی‌مان خواهیم بود؛ به امید روزی که کودکان فلسطینی الفبای آزادگی را در کلاس درس بیاموزند نه در میدان جنگ.

خبرنگار:آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار