دولت بر اجرای مطلوب طرح رتبه‌ بندی معلمان عزم جدی دارد

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اذربایجان غربی گفت دولت مردمی بر توانمندی معلمان در تربیت نسل انقلابی و مومن باور داشته و بر اجرای مطلوب طرح رتبه‌ بندی معلمان عزم جدی دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دولت بر اجرای مطلوب طرح رتبه‌ بندی معلمان عزم جدی دارد

چواد جنگی در گردهمایی فرهنگیان انقلابی با موضوع پیوند با ولایت، پیگیری مطالبات فرهنگیان که در سازمان دانش اموزی برگزار شد افزود: فرهنگیان در تحقق جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد، نقش بسزایی دارند و باید در این راستا بیش از پیش تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: همانگونه که جوانان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس از کیان اسلامی دفاع کردند به همان طریق نیز جوانان امروزی در صورتی که فردی قصد تعرض به خاک ایران اسلامی را داشته باشددر مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: تبیین به‌معنای روشنگری و بیان حقیقت و واقعیت است؛ در حقیقت آنچه در تبیین مدنظر است، زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و همچنین فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است؛ بنابراین، تبیین در جهت روشنگری است، بدون جهت‌گیری خاصی که بخواهیم مطلبی را توجیه کنیم یا امر نادرستی را درست جلوه دهیم.

جنگی ادامه داد: تبیین مبنای تفکر انقلاب اسلامی و امتداد آن است؛ یعنی اگر بخواهیم جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند، این حرکت بدون حضور مردم ممکن نیست. اگر بخواهیم مردم و جوانان با انقلاب باشند، باید این تبیین را به‌گونه‌ای فراگیر، مستند و مستدل انجام دهیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر روی مفاهیمی مانند تحول، کار فرهنگی و گفتمان‌سازی، نقد منصفانه و مطالبه‌گری تأکید دارند. اگر تبیین را در کنار این مفاهیم قرار دهیم، مشخص می‌شود که معنای عمیق آن چیست. در این صورت، تبیین مقدمه‌ای خواهد بود برای اصلاح، تحول و مطالبه درست.

جنگی گفت: رهبر معظم انقلاب شخصاً بزرگ‌ترین «جهاد تبیین» را انجام دادند. صدور بیانیه «گام دوم» در چهلمین سالگرد انقلاب در سال ۹۷ جهاد بزرگ تبیین بود که ایشان انجام دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار