محتوای اهداف تشکل های دانش آموزی نباید کمرنگ شود

زنجان ( پانا ) - مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت محتوای پرورشی و تربیتی تشکل‌های دانش آموزی نباید از اهداف تربیتی دور و درگیر مسائل ظاهری شوند .

کد مطلب: ۱۲۷۴۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
محتوای اهداف تشکل های دانش آموزی نباید کمرنگ شود

روز چهارشنبه 7 ام اردیبهشت ماه 1401 جلسه شورای برنامه ریزی فصل بهار سازمان دانش آموزی استان زنجان در محل سالن کنفرانس ، با حضور مدیرکل و معاونت پرورشی و رییس اداره حراست و اعضای شورا برگزار شد .

راویه قاسمی رییس سازمان دانش استان زنجان در ابتدای برنامه به تشریح برنامه های فصل بهار سازمان پرداخت و گفت : در هفته پیش رو مهمترین برنامه حضور پرشور و موثر در راهپیمایی روز قدس خواهد بود که برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و اجرا خواهد شد.

قاسمی همچنین به سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی اشاره کرد و اظهار کرد: بنا داریم با دعوت از مربیان و دانش آموزان پیشتاز استان مراسم سالروز تاسیس سازمان را به نحو شاسته برگزار کنیم که از برگزیدگان پویش های دانش آموزی تقدیر بعمل خواهد آمد.

در ادامه علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان به اهمیت برنامه های فصل بهار و تابستان پیش رو پرداخت و گفت : با توجه به تاثیر پذیری مدارس در طول ماه‌های گذشته از پاندمی کرونا از تمام مجموعه آموزش و پرورش و تشکل های دانش آموزی انتظار می رود با برنامه ریزی های درست و منطقی از ایام پیش رو بهره وری حداکثری را داشته باشد.

وی ادامه داد: تابستان پیش رو می تواند بهترین موقعیت زمانی در جهت احیای فعالیت های تربیتی و آموزشی در مدارس با حضور ملموس تشکل های دانش آموزی باشد.

اسماعیلی در ادامه به فعالیت های سازمان دانش آموزی اشاره کرد و گفت : تغییرات مثبت و تاثیرگذار زیادی در اهداف و عملکرد سازماندان ش آموزی استان زنجان مشاهده می شود که با توجه به شناختی که مجموعه سازمان استان داریم جز این انتظار نمی رفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: درست است که دانش آموز باید تشکیلاتی باشد ولی نگاه ظاهری نباید جای محتوا را بگیرد.

اسماعیلی تاکید کرد: هدف از اجرای همه برنامه ها ارتقا پرورش مربی و متربی است و بدون حضور و تربیت دانش آموز برنامه های سازمان مفهومی نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار