رییس سازمان دانش اموزی آذربایجان غربی:

روز قدس از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

ارومیه (پانا)- رییس سازمان دانش اموزی آذربایجان غربی گفت روز قدس از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در راستای حمایت از مظلومان بوده و این روز ظرفیت بزرگ تبلیغی است که باید به نحو درستی از آن درجهت آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده شود.

کد مطلب: ۱۲۷۴۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حسین عباس‌زاده در آیین راهپیمایی روز قدس در گفت‌و‌گو با پانا با اشاره به اینکه روز جهانی قدس ابتکار بی‌نظیر امام‌خمینی(ره) به شمار می‌رود، افزود: اکنون این روز ماندگار به یک جریان ضداستکباری علیه مستکبران و در صدر آنها رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: در این روز مسلمانان جهان، ترور،‌ غصب سرزمین و شکنجه بی‌گناهان را در سرزمین‌های اشغالی که به‌ وسیله رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود را محکوم می‌کنند و نابودی استکبار و نابودی کفر را فریاد می‌زنند.

عباس‌زاده اضافه کرد: روز جهانی قدس برای دانش‌آموزان با نگاه برنامه‌محوری و مشارکت دانش‌آموزان بویژه دانش‌آموزان بسیجی و عضو تشکل‌های دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی انجام می‌شود.

وی گفت: فلسفه آموزش و پرورش برگرفته از دین است و باید انسان‌هایی که در آن کار می‌کنند متخلق به اخلاق دینی باشند تا بر روی مخاطبان اصلی که دانش‌آموزان است تاثیر مطلوب گذاشته شود.

رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان غربی گفت: تولید محتوا‌های جذاب برای مخاطبین آموزش و پرورش که عمدتا دانش‌آموزان و فرهنگیان هستند درخصوص راهپیمایی روز قدس از جمله اقداماتی است که در سازمان دانش اموزی مورد توجه است.

عباس‌زاده گفت: محور فعالیت‌های سازمان دانش آموزی دانش‌آموزان هستند و بایدبه نحوی برنامه‌ریزی شود تا مسئولیت بر عهده آن‌ها گذاشته شود و این مهم از تاکیدات سند تحول بنیادین در تربیت چندساحتی دانش‌آموزان هم هست.

خبرنگار: سینا میرزامحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار