سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد؛

شورای دانش‌آموزی پشتیبان محکم مدیر مدرسه در انجام امورات دانش‌آموزی است

هرمزگان (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد ضمن بازدید از دبیرستان شبانه‌روزی دکتر حسابی در نشستی صمیمانه با شورای دانش‌آموزی این آموزشگاه دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۴۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی پشتیبان محکم مدیر مدرسه در انجام امورات دانش‌آموزی است

محمد جباری سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد در این دیدار، اعضای شورای دانش آموزی را پشتیبان محکم در مدیریت و انجام امورات مدارس دانست و افزود؛ دانش آموزانی که در نوجوانی وارد تشکلات مدارس می شوند با گنجینه ای از تجارب ، مدیران لایق آینده خواهند شد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اعضای شورای دانش آموزی را الگوی سایر دانش آموزان دانست و از آنان خواست تا علاوه بر حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس، سایر دانش آموزان را نیز به این حماسه آفرینی دعوت نمایند.

اعضای شورای دانش آموزی نیز در ادامه این نشست ضمن تقدیر از سرپرست آموزش و پرورش ، پیشنهادات خود را در زمینه رفاه بیشتر دانش آموزان در خوابگاه ها ، استفاده ارزشمند و هدف دار از اوقات فراغت دانش آموزان در خوابگاه مبنی برگزاری کلاس های فوق برنامه ارائه نمودند.

شایان ذکر است، حسین روشن رأی معاون پرورشی و تربیت بدنی و یعقوب حسن زاده کارشناس سازمان دانش آموزی نیز در این دیدار ایشان را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار