عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تهران بدترین دروازه‌های ورودی شهر را دارد

تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران گفت که دروازه‌های ورودی شهر تهران که در میان کلان شهرهای کشور تهران بدترین دروازه‌های ورودی را از نظر طراحی، منظر شهری و فنی مهندسی دارد و بیشترین تصادفات معمولا در ورودی‌های شهر اتفاق می‌افتد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تهران بدترین دروازه‌های ورودی شهر را دارد

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران بعد از نطق پیش از دستور جعفر تشکری هاشمی، گفت: به نظر من قالب گزارش شما جنبه ملی داشت و به جنبه مدیریت شهری کمتر پرداخته بود. به همین دلیل چهار موضوع را مطرح می‌کنم. اول؛ دروازه‌های ورودی شهر تهران که در میان کلان شهرهای کشور تهران بدترین دروازه های ورودی را از نظر طراحی، منظر شهری و فنی مهندسی دارد. کافی است دروازه ورودی جنوب شهر و جنوب غرب را ببینید. بیشترین تصادفات را نیز معمولا در ورودی‌های شهر داریم.

او ادامه داد: دوم، نحوه طراحی میادین در شهر تهران است. یکی از عوامل اصلی تصادفات در تهران نحوه طراحی میادین تهران است و برای خودروهایی که می‌خواهند به مسیرهای مختلف بروند طراحی درستی انجام نگرفته است. سوم، ایمنی حمل و نقل عمومی شهر تهران است که ایمنی اتوبوس‌ها و متروها و کمبود و ناایمن بودن پل‌ها همگی از عوامل تلفاتی است که سالانه متحمل می‌شویم.

این عضو شورا با ذکر چهارمین مساله گفت: نحوه نصب تابلوهای مسیریاب در بزرگراه‌ها که باعث می‌شود افراد به سرعت عبور کنند و ناچار شوند یا در جهت مخالف حرکت کنند یا به شکل دنده عقب بیایند و باعث تصادف شود. باید برای این مباحث درون شهر فکری کنیم و گزارشی از وضعیت داخل شهر تهیه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار