بازدید سرپرست سازمان پژوهش از شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی ایران

تهران (پانا) - معاون وزیر و سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در بازدیدی از شرکت چاپ و نشر از نزدیک در جریان فرایند چاپ کتاب‌های درسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۷۳۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرپرست سازمان پژوهش از شرکت چاپ و نشر کتاب‌های درسی ایران

حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی در این بازدید از نزدیک، فرایند چاپ‌سپاری و تولید کتاب‌های درسی را مشاهده کرده و به منظور پیشبرد بهتر امور مربوط به چاپ و همچنین نظارت بر ارسال به موقع و بدون چالش کتاب‌ها به استان‌ها و فراهم کردن مقدمات لازم برای توزیع مناسب آنها، به تبادل نظر با برخی اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و دیگر عوامل و کارکنان این مجموعه پرداخت.

در این بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان و تعدادی از اعضای هیات مدیره شرکت و چاپ و نشر، دکتر لطیفی را همراهی می کردند.

شایان ذکر است فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی از 28 فروردین ماه آغاز شده و تا 21 خرداد ماه ادامه خواهد داشت. ثبت سفارش کتاب­‌های درسی سال تحصیلی 1402-1401 در همه دوره‌ها اعم از عادی، استعدادهای درخشان و دانش­‌آموزان با نیازهای ویژه (استثنایی) از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده صورت خواهد گرفت.

برای گروه میان پایه (پایه های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) از 28 فروردین تا 21 خرداد ماه فرصت ثبت سفارش وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز از 5 تیر تا 11 شهریور ماه سال 1401 این امکان دیده شده است.

مخاطبان می‌توانند به یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند. در شیوه فردی والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، در بخش سفارش دوره‌ای دانش‌آموزان و پس از پرداخت اینترنتی، کتاب درسی خود را سفارش دهند. در شیوه گروهی، مدیران مدارس به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مذکور مراجعه نموده و به‌صورت پایه رشته‌ای (گروهی) نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار