رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم برنامه‌ریزی شهرداری تهران برای اوقات فراعت شهروندان

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از برگزار کنندگان نمایشگاه قرآن تقدیر کرد و گفت شهرداری برای اوقات فراغت مردم برنامه‌ریزی کند.

کد مطلب: ۱۲۷۳۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم برنامه‌ریزی شهرداری تهران برای اوقات فراعت شهروندان

محمد آخوندی در جریان برگزاری شصتمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری ضمن تشکر از وزارت ارشاد به منظور برپایی نمایشگاه قرآن، این نمایشگاه را یک همایش بزرگ خانوادگی دانست و گفت: هم‌اکنون شهر تهران میزبان همایش بزرگ فرهنگی و اجتماعی نمایشگاه قرآن است. نمایشگاهی که طی چند سال گذشته تعطیل بود و حالا به همت وزارت ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه برگزار شده و این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه طی سه شب گذشته بیش از چند 10 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند، بیان کرد: از نمایشگاه قرآن طی روزهای گذشته بازدید داشتم و مشاهده کردم که استقبال قابل توجهی از این رویداد فرهنگی شده است.

آخوندی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه و استقبال بسیار خوب خانواده‌ها و همه اقشار از آن نشان می‌دهد که اگر کار خوب و برنامه‌ریزی خوب در این حوزه‌ها انجام گیرد، مردم به بهترین شکل به استقبال آن خواهند آمد.

وی با اشاره به نزدیک بودن به فصل تابستان بیان کرد: مدیریت شهری با توجه به فرصت باقی مانده تا تابستان می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب اقدامات شایسته‌ای را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، ورزشی، هنری و ... برای خانواده‌ها برنامه ریزی کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در این زمینه حتما شهرداری از نظرات شورای شهر و کمیسیون‌های تخصصی استفاده کند و تاییدیه های لازم را دریافت کند. ما برای سال 1401 بودجه مناسبی را برای این اقدامات در نظر گرفته‌ایم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از شهرداری تهران بابت همکاری در برگزاری نمایشگاه قرآن و مجموعه فعالیت‌های سازمان زیباسازی برای آماده‌سازی شهر برای ضیافت ماه مبارک رمضان گفت: متاسفانه می‌بینیم حتی اگر دوستان در حوزه قرآن هم در شهر تهران فعالیت تبلیغاتی داشته باشند باز هم مورد اعتراض عده‌ای که حتی استاد دانشگاه هم هستند، قرار می‌گیرند که چرا می‌گویید به امید خدا کارها را انجام می‌دهیم و چرا آیات قران را در سطح شهر برای یادآوری مردم نصب می‌کنید. آوردن نام خدا در سطح شهر مورد اعتراض این افراد است و اینها می‌خواهند که رویکرد به مانند رویکرد 4 سال قبل باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار