معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛

دختران دانش‌آموز از اکنون برای زندگی برنامه‌ریزی داشته باشید

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده خطاب به دختران روزه‌اولی گفت شما دختران، باید برای خود آینده‌ای زیبا را رقم بزنید و از اکنون باید هم برای زندگی برنامه‌ریزی داشته باشید.

کد مطلب: ۱۲۷۲۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دختران دانش‌آموز از اکنون برای زندگی برنامه‌ریزی داشته باشید

انسیه خزعلی در نشست صمیمانه با جمعی از دختران دانش‌آموز روزه اولی که در مدرسه ابتدایی ایران برگزار شد، خطاب به روزه اولی‌های جمع اظهار کرد: شما به بارگاه و میهمانی خدا دعوت شده‌اید و خداوند شما را شایسته دانسته تا به محضرش بروید و تکلیف‌هایی را به دلیل شایستگی‌تان برای شما قرار داده است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری افزود: شما دختران، باید برای خود آینده‌ای زیبا را رقم بزنید و از اکنون باید هم برای زندگی برنامه‌ریزی داشته باشید و هم برای خانواده‌ای که می‌خواهید تشکیل دهید و پرورش دهنده سلیمانی‌ها باشید، برنامه‌ریزی کنید. شما که می‌خواهید سلیمانی باشید، پرورش دهنده سلیمانی هم خواهید بود.

وی خطاب به دختران دانش‌آموز روزه اولی گفت: امروز آمده‌ام برای شما دعا کنم تا روح‌های پاک و دل‌های صاف شما کمک کند که این کشور و مملکت به سرانجام و آینده‌ای درخشان نزدیک شود. از خدا می‌خواهم حالا که ما را به درگاه خود دعوت کرده به ما توفیق دهد تا از الگوهای زیبایی همچون دختر پیامبر به خوبی پیروی کنیم.

خزعلی در آستانه اذان مغرب گفت: خدایا به ما توفیق ده که در زندگی صادق باشیم همانطور که حضرت فاطمه، صدیقه بود. خدایا به ما توفیق ده عبادت تو را در همه زندگی و در لحظه لحظه زندگی جاری کنیم.

وی در پایان از مسئولان آموزش و پرورش که برنامه مذکور را تدارک دیدند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار