بازنگری سازمان تامین‌ اجتماعی در خرید تجهیزات مصرفی مراکز درمانی

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی عنوان کرد که در زمینه خرید و توزیع تجهیزات مصرفی مراکز درمانی، اقدام به بازنگری وضع کنونی و اتخاذ بهترین تصمیم برای تامین و توزیع بهترین لوازم و تجهیزات با مناسب‌ترین قیمت می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بازنگری سازمان تامین‌ اجتماعی در خرید تجهیزات مصرفی مراکز درمانی

به گزارش سازمان تامین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی در جلسه‌ای با مدیران حوزه‌های معاونت درمان و معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی این سازمان در زمینه نحوه تامین تجهیزات پزشکی بخش درمان این سازمان افزود: خرید متمرکز و راهبردی از تولیدکنندگان بدون واسطه یا خرید غیرمتمرکز توسط بیمارستان‌ها و مدیریت درمان استان‌ها هر کدام دارای مزایای خاصی است و حوزه درمان سازمان تامین‌اجتماعی در این زمینه گزارش جامعی تهیه کرده و برنامه مشخصی را برای اصلاح وضعیت فعلی طراحی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در صورت تکمیل بررسی‌های کارشناسی ممکن است بخشی از تجهیزات مصرفی به‌ صورت متمرکز و بخشی نیز به صورت غیرمتمرکز تامین شود و هدف نهایی ما ساماندهی و ارتقای وضع فعلی به‌منظور مدیریت بهینه منابع و جلوگیری از هدررفت احتمالی منابع خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: بخش درمان به عنوان مهمترین تعهد کوتاه‌مدت سازمان تأمین‌اجتماعی در قبال جامعه تحت پوشش، هم برای افراد تحت پوشش و هم برای این سازمان، اهمیت ویژه‌ای دارد و بهبود و ارتقای مداوم کیفیت خدمات درمانی توام با مدیریت بهینه منابع و مصارف در حوزه درمان و تجهیزات پزشکی، باید همواره به عنوان یک اولویت راهبردی مورد توجه باشد.

موسوی تاکید کرد: در صورت نیاز به اصلاح وضعیت کنونی تامین تجهیزات مصرفی، تغییر فرآیند به‌ صورت مرحله‌ای و به‌ نحوی انجام خواهد شد که کمبودی بابت تامین تجهیزات در مراکز درمانی و مشکلی در زمینه ارائه خدمات به مردم ایجاد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار