برگزاری دوره توانمندسازی دانش‌آموزان راه یافته به مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز

ورامین (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ورامین گفت همزمان با فرا رسیدن بهار قرآن، دانش‌آموزان راه یافته به مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز پس از گذراندن دوره توانمندسازی آثار خود را برای شرکت در مسابقه ارسال می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره توانمندسازی دانش‌آموزان راه یافته به مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز

حسین محمدزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین هدف از برگزاری این دوره را توسعه شایستگی‌ها و توانمندی‌های اعتقادی، تربیتی، علمی و حرفه‌ای دانش آموزان و همچنین توسعه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پرورشی برای حضور فعال و سازنده در صحنه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در راستای اهداف مندرج در قانون اساسی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست.

وی همچنین متذکر شد: در راستای برگزاری این دوره، کیفیت بخشی به مسابقات، انتقال تجارب رقابتی به دانش آموزان راه یافته به مرحله استانی نیز مدنظر بوده است. این دوره به مدت یک هفته در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که ۱۱۴دانش آموز دختر و پسر، دوره توانمندسازی رشته‌های انشای نماز، قرائت، تحقیق و ترتیل، تفسیر، مداحی و اذان، احکام، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه را زیر نظر اساتید منطقه‌ای در دارالقرآن ثقلین آموزش و پرورش ورامین می‌گذرانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار