معاونت تربیت‌بدنی و سلامت استان گیلان:

برگزاری کمیته تخصصی اجرای طرح شهید‌سلیمانی

رشت (پانا) - کمیته تخصصی اجرای طرح شهید سلیمانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کمیته تخصصی اجرای طرح شهید‌سلیمانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی تعداد ۴ سالن ورزشی،۳۴زمین چمن مصنوعی و ۳۴ زمین ورزشی ساحلی در مدارس کم برخوردار استان احداث خواهد شد.

در این نشست مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در راستای اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و احداث 4 سالن سرپوشیده و 34 زمین چمن مصنوعی و زمین ساحلی در استان گیلان گفتند: این تفاهم نامه در راستای ارتقای سلامت جسمی و نشاط دانش آموزان منعقد شد، با توجه به ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و به منظور رشد و ارتقای آموزش و سلامت دانش آموزان، این تفاهم نامه با استفاده از ظرفیت تربیت بدنی و ورزش به منظور ارتقاء و حفظ سلامت همه جانبه دانش آموزان، ترویج سبک زندگی فعال و دستیابی به اهداف منعقد شد که می بایست تلاش و همت همه جانبه مسئولان استانی برای رسیدن به این هدف باشد.

وی با اشاره به مشارکت ادارات مناطق، اداره کل نوسازی استان، و ... ابراز امیدواری کرد تا پایان سال 1401 تمامی دانش آموزان استان از این امکانات ورزشی بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار