ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد؛

جسارت و جنایت صهیونیست‌ها، عمق استیصال آنها در برابر مقاومت اسلامی را آشکارتر کرده  است

تهران (پانا) - ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و حمله وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی تاکید کرد جسارت و جنایت اخیر صهیونیست‌ها، عمق استیصال رژیم صهیونیستی برابر مقاومت اسلامی و انتفاضه جدید فلسطین را آشکارتر کرده  است.

کد مطلب: ۱۲۷۱۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جسارت و جنایت صهیونیست‌ها، عمق استیصال آنها در برابر مقاومت اسلامی را آشکارتر کرده  است

به گزارش سپاه نیوز؛ در پی جنایت اخیر رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی در هتک حرمت بیت المقدس اولین قبله گاه مسلمین جهان و حمله به نمازگزاران در ماه مبارک رمضان که به مجروح شدن بیش از ۱۵۰ تن از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین گردید؛ ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

حملۀ وحشیانه و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به مسجد الاقصی ، عمق استیصلال صهیونیست ها در مصاف با مقاومت اسلامی فلسطین و هراس و وحشت آنان از ابتکار عمل و عملیات های پیش دستانه و شهادت‌طلبانه روز‌های اخیر مجاهدان مؤمن و جوانان غیور فلسطینی و محور مقاومت اسلامی علیه ظلم و تجاوز را آشکارتر و این رژیم سفاک را به تکاپو و دست و پازدن های بی نتیجه، سوق داده است.

امروز، ظهور انتفاضۀ نوین مسجد الاقصی با حضور حماسی و شجاعانۀ نسل جدید وجوانان غیرتمند فلسطین، این تصویر شکوهمند را فرا روی جهانیان قرار داده است که مقاومت اسلامی فلسطین پرقدرت تر و با ایمان و انگیزه و اراده ای متراکم تر در کنار نسل های قبل در میدان مقاومت و مبارزه، به کابوس صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بدل شده است.

حملۀ وحشیانه به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی و هتک ‌حرمت این مکان مقدس الهی، در روز جمعه و در روزها و شب های ماه مبارک رمضان و ضیافت الله؛ خشم و نفرت فراگیر امت بزرگ اسلامی را پدیدار و تبعات این اقدام وحشیانه، رژیم اشغالگر قدس را در انفعال و استیصال راهبردی قرار داده است، بی تردید این اقدام شیطانی نقطۀ عطفی در آرمان محو این غدۀ سرطانی از کرۀ زمین قلمداد و رژیم اشغالگر قدس را یک گام دیگر به زوال و نابودی نزدیک تر ساخته است.

ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با محکومیت شدید این جنایت سبعانه و تأسف بار از جامعۀ بین‌الملل و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری جهان و بویژه از کشورهای مسلمان می خواهد به وظایف خطیر انسانی ، شرعی و تاریخی خود برای توقف این تجاوزات قرون وسطایی عمل کرده و حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین را در دستور کار خود قرار دهند.

بی تردید این جنایت و هتک حرمت کم سابقه، باعث شعله ورتر شدن خشم مقدس انتفاضه علیه رژیم ددمنش صهیونیستی در سراسر سرزمین های اشغالی خواهد شد و به توفیق الهی پاسخ های کوبندۀ و معنادار مجاهدان قدس شریف برچیده شدن بساط رژیم سفاک را سرعت خواهد بخشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار