بازدید از نوار ساحلی شهرستان رودسر؛

استاندارگیلان: ساحل گیلان به شایستگی برای بهره‌مندی مردم سالم‌سازی می‌شود

رشت (پانا) - استاندار گیلان با بیان اینکه سالم‌سازی و ساماندهی سواحل بعد از تکلیف آزادسازی ساحل توسط رئیس‌جمهوری در دستور کار قرار گرفته، گفت ساحل گیلان به شایستگی برای بهره‌مندی مردم از مواهب الهی، سالم‌سازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۰۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندارگیلان: ساحل گیلان به شایستگی برای بهره‌مندی مردم سالم‌سازی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ اسد الله عباسی از روند ساماندهی و سالم سازی ساحل این شهرستان بازدید کرد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرمانداران شهرستان‌های دارای ساحل استان مکلف شده اند تا بر اساس دستور رئیس جمهور و مقام عالی وزارت کشور، با اقدامات علمی و عملی با بخشداران و شهرداران و بهره گیری از نظرات و امور عملیاتی بخش خصوصی تا عید سعید فطر اقدامات اساسی برای ساماندهی سواحل انجام دهند.

وی افزود: باید فضای سالم‌سازی ساحل دریا بعد از ماه مبارک رمضان و در آستانه فصل گرما و تابستان برای استفاده بهینه مردم گیلان و مسافران از موهبت الهی در زمینه بسترسازی در بخش های مختلف به‌منظور حضور خانواده ها و نیز طرح شنای ایمن و ... مهیا باشید.

نماینده عالی دولت در گیلان در خصوص حریم ورود خودرو در نوار ساحلی گفت: به فرمانداران دستور داده ام تا با برپایی قرارگاه ساماندهی و سالم سازی ساحل، جاده های دسترسی به ساحل را به گونه ای طراحی کنند تا حضور خودروها و خانواده ها تا جایی که برای افراد حاضر در کنار ساحل خطری ایجاد نکند، میسر باشد و از ورود خودرو در حریم ساحل برای حفظ سلامت و امنیت مردم جلوگیری شود.

عباسی تصریح کرد: ساحل گیلان آن گونه که شایسته مردم است برای بهره مندی علاقمندان از مواهب الهی سالم سازی می شود و امکانات رفاهی برای آحاد جامعه در ساحل فراهم می‌ شود.

وی اقدامات انجام شده در ساحل شهرستانهای مختلف گیلان از جمله بندرانزلی، رودسر، چمخاله و رضوانشهر در پی بازدید میدانی خود را مطلوب ارزیابی کرد و از فرمانداران شهرستان‌های ساحلی خواست تا عید سعید فطر امور مربوطه را به سرانجام برسانند.

استاندار گیلان همچنین با حضور در نماز جمعه رودسر با نمازگزاران این شهرستان گفت و گو کرد و سپس از تصفیه خانه طول لات این منطقه بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار