مدیر جهاد کشاورزی بهاباد:

کالاهای اساسی تنظیم بازار ویژه ماه رمضان دربهاباد تامین شد

بهاباد (پانا) - مدیر جهاد کشاورزی و دبیر قرارگاه امنیت غذائی بهاباد از تامین و توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای این ماه تا کنون خبر داد و گفت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام رمضان به مقدار لازم تأمین شده است و همزمان با این ماه در بین همشهریان توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کالاهای اساسی تنظیم بازار ویژه ماه رمضان دربهاباد تامین شد

علی اکبر رحمتیان بهابادی دراین خصوص عنوان کرد: عرضه گوشت منجمد مرغ منجمد در بازار شهرستان به مقدار 2 تن و گوشت منجمد گوساله 1500 کیلو و گوشت گوسفندی به مقدار 2 هزارکیلو با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

مدیر جهاد کشاورزی بهاباد خاطرنشان کرد: شکر در بسته های 900 گرمی به میزان 12 تن ، برنج هندی 8 تن ، برنج پاکستانی 8 تن برنج تایلندی 16 تن و قند دربسته های 5 کیلوئی 6 تن به مقدار مورد نیاز تأمین شده است و نگرانی در زمینه تأمین این کالاهای اساسی با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته وجود ندارد.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت با ذخیره سازی و توزیع کالا‌های اساسی مردم با نرخ مصوب در حال اجرا است، افزود: عمده این کالا‌ها شامل: برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ است که با تأمین و ذخیره سازی هوشمندانه متناسب با نیاز بازار و مصرف مردم روانه مراکز عرضه و فروشگاهی می شود.

رحمتیان در پایان بیان کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و کالاهای تنظیم بازار در فروشگاه‌های منتخب شهرستان که به طور مداوم از طرف قرارگاه امنیت غذایی اطلاع رسانی می شود، عرضه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار