معاون استاندار قزوین:

نیروی انتظامی ارمغان‌آور آرامش و عدالت‌ است

قزوین(پانا) - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی هست و همه اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تاکید دارند.

کد مطلب: ۱۲۷۰۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی ارمغان‌آور آرامش و عدالت‌ است

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، ابوالحسن کبیری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهار داشت: عوامل نیروی انتظامی خود را وقف کمک برای اسلام، خدمت به مردم، نصرت دین اسلام و نا امید کردن دشمنان در ایجاد ناامنی کرده‌اند که این خدمات و اقدامات قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: نیروی انتظامی امروز به برجستگی ها و افتخارات قابل توجهی دست یافته و این خدمات با تلاش فرماندهان و عناصر خدمتگذار و بدنه انتظامی استان شکل گرفته است.

کبیری گفت: عوامل انتظامی فعال، پویا و تلاشگر هستند و بیش از گذشته در چشم مردم عزیز هستند و خدمات آنها نمود بیشتری پیدا کرده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اضافه کرد: در آغاز سال جدید به همت نیروی انتظامی و با استفاده از نیروهای جهادی در شرایط سخت، کاهش تصادفات را شاهد بودیم و عوامل انتظامی برای امنیت جاده ها، شهرها، اماکن و امنیت مردم جانانه تلاش کردند.

وی اظهار داشت: تلاش مجموعه مدیریتی استان بر این است که به هرشکلی مقدور است دستگاه های اجرایی در ایجاد امنیت طبق وظایفی که برای آنها تعیین شده، نیروی انتظامی را یاری کنند.

ابتکار استانی استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و داوطلب تحت عنوان «همیاران جهادی پلیس» با وجود افزایش ۳۵ درصدی ترددها در تعطیلات نوروز و ثبت حدود ۲۱ میلیون تردد در استان قزوین، منجر به کاهش ۷۸ درصدی فوتی‌های تصادفات رانندگی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار