بازدید سرزده وزیر آموزش و پرورش از مرکز آموزش عالی شهید شرافت تهران

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش به طور سرزده از مرکز شهید شرافت دانشگاه فرهنگیان تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده وزیر آموزش و پرورش از مرکز آموزش عالی شهید شرافت تهران

یوسف نوری به صورت سرزده از مرکز آموزش عالی شهید شرافت دانشگاه فرهنگیان تهران دیدار و از نزدیک در جریان روند حضور دانشجومعلمان در کلاس‌های درس قرار گرفت.

نوری ضمن حضور در کلاس‌های درس دانشجومعلمان و ابراز امیدواری بر استمرار آموزش‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و اجتماعی بر لزوم ارتقای سواد رسانه، فناوری و به‌روز رسانی اطلاعات دانشجومعلمان در حین خدمت، تأکید کرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بررسی‌های انجام شده در دوره کرونا افت یادگیری تحصیلی ناشی از آموزش‌های غیرحضوری را اثبات کرده است، تصریح کرد: جامعه موفق، جامعه‌ای است که دارای معلمانی آگاه، توانمند و دارای اطلاعات علمی درخور باشد، زیرا معلمان، نسل آینده کشور را تربیت کرده و مسیر موفقیت را هموار می‌کنند.

وی دانشگاه فرهنگیان را مرجع آموزش و تربیت «معلمان فرهیخته» دانست و تأکید کرد: برای داشتن مدرسه‌ای سالم و معلمان آگاه با تراز علمی بالا، ضرورت حضوری شدن دانشگاه فرهنگیان نسبت به سایر دانشگاه‌ها بیشتر احساس می‌شود.

شایان ذکر است؛ در این بازدید سرزده، وزیر آموزش و پرورش ضمن گفت‌وگو با دانشجومعلمان و استماع نظرات آنان درخصوص رفع موانع حضور دانشجومعلمان در دانشگاه، از بخش‌های مختلف مرکز شهید شرافت دیدن کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار