کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش جوادآباد:

هدف مسابقات قرآن، عجین کردن کلام خدا در زندگی دانش‌آموزان است

جوادآباد (پانا) - کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش جوادآباد، هدف از برگزاری مسابقات قرآن را پیوستگی زندگی روزمره دانش‌آموزان با کلام آسمانی بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف مسابقات قرآن، عجین کردن کلام خدا در زندگی دانش‌آموزان است

محبوبه جمال، کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش وپرورش جوادآباد در حاشیه برگزاری دوره توانمندسازی مسابقات قرآن دانش‌آموزان این منطقه، بیان کرد: پس از دوسال درگیری با بیماری کرونا و برگزاری مجازی مسابقات قرآن، به لطف و یاری خداوند، با وجود همه مشکلات و سختی‌های ناشی از این بیماری خوشحالیم که توانستیم چراغ پرنور مسابقات قرآن، عترت و‌ نماز دانش‌آموزان و‌ فرهنگیان را روشن کرده و در این راه گام برداریم.

وی در ادامه افزود: دانش‌آموزان توانا و علاقه‌مند به قرآن در این راه قدم برداشته‌اند و اینک وظیفه ماست تا با توانمند ساختن آنها گامی بلند برای آینده برداریم. به همین دلیل دوره‌های توانمندسازی دانش‌آموزان شرکت کننده در این مسابقات در دو بخش جداگانه دختران و پسران در سالن بصیرت اداره آموزش و پرورش جوادآباد در حال برگزاری است؛ امیدوارم این کلاس‌ها مفید بوده و توانمندی دانش‌آموزان علاقه‌مند را افزایش دهد.

کارشناس قرآن، عترت و نماز تصریح کرد: بخش دانش‌آموزی این مسابقات در 14 رشته قرآن، عترت و‌ نماز برگزار می‌شود که کاملاً متنوع هستند و تمام گروه‌های سنی و علایق دانش‌آموزان را در خود جای داده است. در حوزه دانش‌آموزی رشته‌های تفسیر، صحیفه‌سجادیه، نهج البلاغه، احکام، انشای نماز، قرائت، حفظ، مداحی و‌ اذان از مهم‌ترین رشته‌هایی است که برای دانش‌آموزان پسر و‌ دختر برگزار می‌شود. البته این مسابقات برای فرهنگیان نیز فقط در چند رشته برگزار خواهد شد.

جمال خاطرنشان کرد: فعالیت‌های تربیتی قرآنی می‌تواند به سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان و ایجاد آرامش روحی و‌ روانی آنها کمک بسیاری کرده و همچنین به سلامت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و همه ابعاد زندگی آنها کمک کند.

خبرنگار: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار