بازدید مسئولان اداره کل آموزش وپرورش قزوین از روند آموزش حضوری مدارس استان

قزوین(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین از روند آموزش حضوری مدارس در شهرستان تاکستان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مسئولان اداره کل آموزش وپرورش قزوین از  روند آموزش حضوری مدارس استان

به گزارش معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، حسن رحیم خانی معاون پرورشی و فرهنگی، به همراه حقایق پور رئیس اداره مشاوره، امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی ،طاهرخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان، رمضانی کارشناس مسئول فرهنگی و هنری اداره کل و مهرعلیا کارشناس مسئول آموزش منطقه از روند آموزش حضوری مدارس بازدید بعمل آوردند.

رحیم خانی ضمن تبریک سال جدید و فرارسیدن ماه مبارک رمضان در جمع معلمان بیان کرد: با توجه به حضور دانش آموزان در مدرسه انتظار می رود با رعایت پروتکل های بهداشتی و تداوم این آموزش، فعالیت های پرورشی نیز تقویت شود.

وی در میان دانش آموزان نیز افزود: ما با استقبال خوبی از دانش آموزان روبرو هستیم و باید دانش آموزان از این فرصت بمنظور رفع نواقص کلاس های مجازی استفاده کنند که لازمه این اتفاق رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ظرفیت آموزش حضوری برای جبران عقب ماندگی ها است.

رحیم خانی با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار کرد: جشنواره های فرهنگی ،هنری و مسابقات ورزشی می تواند تاثیر بسزایی در شادابی و تقویت روحیه دانش آموزان و همکاران داشته باشد.

در این بازدید، روند اجرای کلاس های حضوری و رعایت پروتکل های بهداشتی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار