عضو شورای شهر تهران:

ضرب و شتم کارکنان شهرداری به هیچ ‌عنوان قابل قبول نیست

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرب و شتم کارکنان شهرداری گفت ضرب و شتم کارکنان شهرداری به هیچ ‌عنوان قابل قبول نیست و باید شورا و شهردار یک موضع یکپارچه بگیرند تا کارکنان شهرداری فکر نکنند حمایت نمی‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۶۸۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرب و شتم کارکنان شهرداری به هیچ ‌عنوان قابل قبول نیست

ناصر امانی امروز در صحن علنی شورای شهر تهران طی تذکری گفت: دیشب در بخش خبری 20:30 گزارشی از حادثه‌ای که دیروز در مجموعه‌ای که درختان را در آن قطع کرده بودند پخش شد. جدای از این که مسئولان آن مجموعه اصرار دارند درختان را جا به جا کنند و به نوعی آنها را قطع کنند ضرب و شتم کارکنان شهرداری نشان داد عوامل آن مجموعه قصد داشتند یکی از کارکنان شهرداری را از بالا به پایین بیاندازند و لباسشان را پاره کردند و از گاز اشک‌آور علیه مأموران شهرداری که برای اجرای قانون به آنجا رفته بودند استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: باید یک واکنش یکپارچه نشان دهیم که از کارکنان شهرداری حمایت کنیم. شهرداری این قدر ضعیف نشده که نتواند با مجموعه‌ای که تخلف می‌کند و بر خلاف قول و تعهدش عمل می‌کند برخورد کند. آقای مختاری(رئیس سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران) گفتند ما با اینها توافق کردیم و قرار بوده در فصلی درختان را جا به جا کنند که درختان خشک نشوند؛ اما اصرار مجموعه بر این است که چون قبلا با شهرداری توافق کردیم باید این درختان را جا به جا کنیم.

امانی اضافه کرد: شهرداری در حد منطقه و شهردار ناحیه و معاونت خدمات شهری منطقه وارد می‌شود ولی به نظرم باید خود شهردار تهران و معاون خدمات شهری ورود کنند؛ مخصوصا در مورد ضرب و شتمی که دیروز علیه کارکنان خدوم و زحمت‌کش شهرداری اتفاق افتاد. باید شورا و شهردار یک موضع یکپارچه بگیرند تا کارکنان شهرداری فکر نکنند حمایت نمی‌شوند و بدون پشتوانه مأموریتشان را انجام می‌دهند.

این عضو شورای شهر تهران همچنین تاکید کرد: در دوره گذشته برای تولید و آماده کردن 20 دستگاه ون مخصوص حمل و نقل معلولان با یک شرکت قرارداد بسته بودند و مبلغی نیز پرداخت کرده بودند اما شرکت مربوطه به تعهد خود عمل نکرده بود. در این دوره ضمن این که مبلغ را کامل پرداخت کردند، پیگیری کردند و این 20 دستگاه ون را تحویل گرفتند. من به خاطر یک دستگاه تشکر نکردم. 20 دستگاه تحویل گرفتند که 19 دستگاه در حال شماره‌گذاری و تجهیز است و یک نمونه را آوردند در جمعی که معلولان جنوب شهر و شهرری حضور داشتند از آن رونمایی کردند. ان شاالله ظرف یک ماه آینده این ون‌ها وارد مدار خدمت برای معلولا می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار