رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران با اشاره به موضوع قطع درختان در مرکز لرزه‌نگاری کشور؛

ریاست دانشگاه تهران باید در صحن شورا پاسخگو باشد

تهران (پانا) - رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت شورای شهر باید بر اساس قانون و الزامات قانونی، شخص رئیس دانشگاه تهران را به صحن شورا دعوت کند و از وی پاسخ بخواهد که به چه جهت درختان را قطع کرده‌اند و به چه حقی با نیروهای خدوم شهرداری تهران برخود داشته و آنان را ضرب و شتم کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۶۸۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ریاست دانشگاه تهران باید در صحن شورا پاسخگو باشد

احمد صادقی در پنجاه و ششمین جلسه شورا با اشاره موضوع قطع درختان از سوی مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران در منطقه 3 و نیز ضرب و شتم نیروهای شهرداری تهران در راستای اجرای قانون گفت: دیروز شاهد برخورد نیروهای مجموعه دانشگاه تهران با نیروهای خدوم شهرداری تهران بودیم که برای اجرای قانون و جلوگیری از قطع درختان در آن محل حاضر شده بودند.

صادقی افزود: به نظر این موضوع نیاز به اقدامی فراتر از تذکر در صحن شورا دارد و باید شخص ریاست دانشگاه تهران به صحن شورا دعوت شود و پاسخگوی این موارد باشد. ریاست دانشگاه تهران باید پاسخگو باشند که به چه دلیل نیاز است درختان را قطع کنند و به چه حقی نیروهای خدوم شهرداری را ضرب و شتم کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر از هر شخص یا نهادی توقع چنین برخورد نابجایی داشته باشیم که هیچ شخص و مقامی حق برخورد نابجا را ندارد، از نهاد دانشگاه تهران و ریاست دانشگاه به عنوان یک نهاد فرهیخته، فرهنگی و فرهنگ‌ساز این توقع را نداریم. لذا از هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تقاضا دارم بر اساس قانون و الزاماتی که داریم شخص ریاست دانشگاه تهران را به صحن شورا برای پاسخگوی به این موارد دعوت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار